AddComm

ONZE
WERKWIJZE

Bij AddComm verzorgen wij optimale klantcommunicatie. Print & mail of digitaal, van postkamer tot klantportaal – wij verbinden alle middelen en systemen op een slimme en efficiënte manier. Om dat zo goed mogelijk te doen geloven we in partnerships -langdurige, sterke samenwerkingen. Want juist door elkaar goed te kennen en mee te denken, weten we precies hoe jouw processen ingericht zijn. Én hoe we deze kunnen verbeteren.

1

Inventarisatie & randvoorwaarden

Het doel helder krijgen. Daar houden we van. Tijdens een kennismakingsgesprek prikken we de spreekwoordelijke stip op de horizon. Daar werken we naar toe. Daarnaast bespreken we de randvoorwaarden. Denk bijvoorbeeld aan veiligheid van data. Uiteraard beschikt AddComm over de nodige certificeringen. Alle afspraken leggen we vast in het contract met SLA en verwerkersovereenkomst.

Inventarisatie & randvoorwaarden
2

Ontwerp

Samen ontwerpen we jullie ideale communicatieflow. Hiervoor gebruiken we workshops. Welke documentstromen moeten geautomatiseerd worden? Welke kanalen zetten we in? Hoe moet de opmaak van de berichten eruitzien? Kortom: de flow met bijbehorende business rules moet duidelijk zijn.

Ontwerp
3

Implementatie

In nauwe samenwerking implementeren we de gewenste oplossingen en automatiseren we jullie communicatieflow. Onze werkwijze bestaat uit een combinatie van verschillende projectmanagementmethodes. Eén ding is zeker: onze aanpak werkt.

Implementatie
4

Evaluatie & Advies

We evalueren samen het project en adviseren jou proactief over aanvullende oplossingen. Want als je het gemak van automatisering eenmaal ervaren hebt, kun je niet wachten tot je andere processen ook zo gestroomlijnd verlopen.

Evaluatie & Advies

Deze werkwijze in parktijk brengen 
binnen jouw bedrijf?

 

Neem contact op

Begin met jouw roadmap naar
onderscheidende klantcommunicatie

Maak een afspraak

Addcomm
Klant
Communicatie
Scan

De wereld om ons heen wordt steeds complexer. Daarom zijn we bij AddComm altijd bezig met de dag van morgen. Onze consultants denken graag mee over de invulling van jouw klantcommunicatieproces. Dit doen we onder andere met de AddComm klantcommunicatiescan.

 

Door de communicatiescan krijgen we meer inzicht in de huidige en gewenste klantcommunicatie en de mogelijke weg er naartoe. Met onze kennis en expertise overzien we het geheel en maken we het zo simpel als maar kan. Want wat complex is, maken wij graag simpel, onderscheidend en overzichtelijk.