Veelgestelde Vragen

Communicatie

Bij omnichannel communicatie merkt een klant geen verschil in communicatie, onafhankelijk van het gebruikte kanaal. Bij multichannel communicatie worden verschillende kanalen naast elkaar gebruikt. Bij omnichannel communicatie worden de kanalen door elkaar heen gebruikt. Meer informatie hierover lees je ook in onze blog over omnichannel communicatie.

Ja, via ons platform AddComm Flow kun je alle kanalen zelf inzetten. Jij bepaalt wanneer er een SMS-je uitgaat, wanneer de e-mail verzonden wordt of wanneer jouw klant gebeld wordt met een geautomatiseerd spraakbericht. Heb je ondersteuning nodig? Dan staan we uiteraard voor je klaar. De regie ligt bij jou.

Ja. AddComm heeft systemen voor gepersonaliseerde bulkcommunicatie maar ook voor individuele communicatie. Uitermate geschikt voor het bouwen van gepersonaliseerde customer journeys.

Over AddComm

Het uitvoeren van complexe klantcommunicatieprocessen brengt met zich mee dat wij gevoelige klantdata verwerken voor grote organisaties. Om deze reden kiezen wij ervoor niet kenbaar te maken welke processen wij uitvoeren voor onze klanten. Het is als een extra laag binnen onze structuur van informatiebeveiliging. Voor ons én voor onze klanten.

Geanonimiseerde samenvattingen plaatsen wij wel op onze website. De volledige klantcases met naam en toenaam kun je gratis en vrijblijvend downloaden. In dat geval zit er altijd een medewerker van AddComm tussen om de validiteit van de aanvraag te controleren. Wij doen ons best om de gevraagde klantcases zo spoedig mogelijk te versturen. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat er enige tijd tussen de aanvraag en het verzenden zit. Wij vragen je begrip hiervoor.

Salescommunicatie

AddComm ondersteunt haar klanten in het uitvoeren van communicatie via ieder gewenst kanaal. Bijvoorbeeld via gepersonaliseerd e-mailen, SMS of door het bouwen van een eigen app. Via ons platform AddComm Flow worden alle kanalen geïntegreerd en stellen we je in staat volledige customer journeys te bouwen. Bekijk hier al onze services.

Meer weten?
Wij reageren
binnen 24 uur.

Of. Bel mij terug.