Fames vehicula fringilla mi facilisis sollicitudin lacinia id pellentesque, congue vivamus hac accumsan dictum lacus urna, rutrum lobortis aptent sociis metus a integer. Consequat dictum egestas varius ut primis eleifend euismod, eget est magnis at tempus velit convallis, per scelerisque praesent conubia lobortis neque. Magnis auctor lacus dignissim tristique varius facilisi a curabitur metus, nisl inceptos iaculis consequat accumsan platea nunc cursus elementum, tempus molestie integer ut interdum rutrum habitasse massa. Proin parturient ullamcorper turpis sollicitudin auctor commodo pellentesque suscipit, habitant dictumst etiam aliquet neque lacinia rutrum, sociis erat venenatis et dapibus morbi magnis.

Vulputate vel luctus nostra nec varius neque, pellentesque sodales urna risus dictum, montes cras fames taciti leo. Neque vitae auctor platea malesuada integer suscipit aptent ullamcorper volutpat, consequat fringilla vel nunc mollis ultrices pellentesque a, cum netus nisl commodo penatibus pulvinar turpis luctus. Vestibulum taciti curabitur nec potenti morbi neque hendrerit, ad eleifend velit malesuada tortor nunc eu phasellus, accumsan nisi aenean dui lacinia ultrices. Orci lobortis vel laoreet pellentesque eu enim nascetur sed justo imperdiet maecenas, lacus congue himenaeos eros tempus class lacinia netus euismod placerat.

Veelgestelde vragen

Meest gestelde vragen

Het uitvoeren van complexe klantcommunicatieprocessen brengt met zich mee dat wij gevoelige klantdata verwerken voor grote organisaties. Om deze reden kiezen wij ervoor niet kenbaar te maken welke processen wij uitvoeren voor onze klanten. Het is als een extra laag binnen onze structuur van informatiebeveiliging. Voor ons én voor onze klanten.

Geanonimiseerde samenvattingen plaatsen wij wel op onze website. De volledige klantcases met naam en toenaam kun je gratis en vrijblijvend downloaden. In dat geval zit er altijd een medewerker van AddComm tussen om de validiteit van de aanvraag te controleren. Wij doen ons best om de gevraagde klantcases zo spoedig mogelijk te versturen. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat er enige tijd tussen de aanvraag en het verzenden zit. Wij vragen je begrip hiervoor.

AddComm ondersteunt haar klanten in het uitvoeren van communicatie via ieder gewenst kanaal. Bijvoorbeeld via gepersonaliseerd e-mailen, SMS of door het bouwen van een eigen app. Via ons platform Flowize worden alle kanalen geïntegreerd en stellen we je in staat volledige customer journeys te bouwen. Bekijk hier al onze services.

Ja, via ons platform Flowize kun je alle kanalen zelf inzetten. Jij bepaalt wanneer er een SMS-je uitgaat, wanneer de e-mail verzonden wordt of wanneer jouw klant gebeld wordt met een geautomatiseerd spraakbericht. Heb je ondersteuning nodig? Dan staan we uiteraard voor je klaar. De regie ligt bij jou.

Bij omnichannel communicatie merkt een klant geen verschil in communicatie, onafhankelijk van het gebruikte kanaal. Bij multichannel communicatie worden verschillende kanalen naast elkaar gebruikt. Bij omnichannel communicatie worden de kanalen door elkaar heen gebruikt. Meer informatie hierover lees je ook in onze blog over omnichannel communicatie.

Ja. AddComm heeft systemen voor gepersonaliseerde bulkcommunicatie maar ook voor individuele communicatie. Uitermate geschikt voor het bouwen van gepersonaliseerde customer journeys.