DigiAccept: De digitale acceptgiro

  • Snelheid & gemak
  • Ieder kanaal beschikbaar
  • Direct het geld op je rekening

Betaald krijgen is van levensbelang voor iedere organisatie. En als het even kan op tijd. Maar niet iedere klant betaalt. En zeker niet op tijd. Met DigiAccept worden alle barrières om te betalen uit de weg genomen. De consument ontvangt een digitaal betaalverzoek in zijn mailbox. Met twee muisklikken betaalt hij het verzoek met iDEAL vanuit de beveiligde betaalomgeving van zijn bank.

Gegevens overtypen is verleden tijd want alle betaalgegevens staan al ingevuld. Herkenbaar, want de email én de betaalpagina zijn volledig in uw huisstijl. Kortom: voor de consument laagdrempelig, voor u dé manier om betaald te krijgen. Op tijd.

Snel facturen sturen via het voorkeurskanaal van jouw klant: laat het systeem een unieke betaallink genereren voor iedere debiteur en laat deze versturen via het kanaal van jouw keuze. E-mail, SMS, social media, DirectVoice, MijnOverheid of een QR code op een brief: alle kanalen zijn mogelijk.

Stel back-up kanalen in om 100% ontvangst te garanderen: verstuur je jouw factuur via email maar wordt deze niet geopend? Laat het systeem automatisch terugvallen op andere kanalen, zoals SMS, DirectVoice en Facebook. En als het nodig is grijpen we terug op onze roots: print en mail.

Laat je klant betalen via iedere mogelijke betaalwijze: iDEAL, een digitale machtiging of toch liever een betalingsregeling onder vooraf ingestelde voorwaarden? Vertel ons welke mogelijkheden je jouw klant wilt bieden, wij hebben het in huis.

Voorkom tikfouten: geen gedoe meer met overtypen van IBAN nummers of betalingskenmerken: alle gegevens staan vooraf ingevuld. Optimaal betaalgemak voor jouw klant.

Krijg vaker en sneller betaald: optimaal betaalgemak zorgt ervoor dat jij vaker en sneller betaald krijgt.

Automatiseer je klantcommunicatie met de volledige AddComm Suite

Met DigiAccept stellen we je in staat digitaal te factureren en incasseren. Daarmee digitaliseren we een belangrijk deel van je klantcommunicatie. Maar AddComm helpt je ook al je andere klantcommunicatie te automatiseren en digitaliseren. De tools uit de AddComm Suite werken naadloos met elkaar samen en maken gebruik van ieder denkbaar kanaal.

Hoe wil jij je klant bereiken?

DigiAccept Features

Aanleveren bestanden: via de SOAP of REST API creëer je een DigiAccept (betaalverzoek). Liever op een andere manier bestanden aanleveren? Via een SFTP server is natuurlijk ook mogelijk.

Test je betaallink: voorkom vergissingen en test je betaallink zo vaak je wilt.

Whitelabel: ons logo, onze naam of onze kleuren in de mail of op de betaalpagina? No way! Jouw klant verwacht een vlekkeloze betaalervaring in een herkenbare omgeving. Daarom wordt alles (en dan bedoelen we ook écht alles) opgemaakt in jouw huisstijl.

Jouw betaalverzoek via alle kanalen: je betaalverzoek kun je verzenden via ieder denkbaar kanaal. Social media, Email, DirectVoice, SMS, MijnOverheid of een klantportaal: welk kanaal de voorkeur van je klant ook heeft, wij maken het mogelijk. En als het via het ene kanaal niet lukt, vallen we terug op een andere.

Iedere betaalwijze: iDEAL, betaalregelingen, achteraf betalen via AfterPay, een digitale machtiging: het maakt ons niet uit. Iedere betaalwijze is in te stellen.

Reminders: laat je klant zelf een reminder instellen voor een betaalverzoek of verzend zelf automatische reminders als de betaling niet tijdig wordt uitgevoerd.

Track & Trace: heeft je klant de email ontvangen? Heeft hij het voice bericht afgeluisterd? Heeft hij op de betaallink geklikt? Je hebt real-time toegang tot alle statistieken.

Callcenter module: een unieke toepassing voor callcenters: de callcentermedewerker kan vanuit een eigen menu een betaallink van een openstaande factuur genereren en deze via SMS of email verzenden. Hij kan vervolgens real-time zien of de betaling is binnengekomen.

Direct het geld op je rekening: na betaling door de klant ontvang je het geld direct op je rekening.

Meer informatie?

Neem vrijblijvend contact met ons op.
Bel ons op 033 - 454 9000 of laat
je terugbellen.

Een overzicht van al onze
mogelijkheden

Meer weten?
Wij reageren
binnen 24 uur.

Of. Bel mij terug.