AddComm Voice: volledig geautomatiseerde spraakberichten service

  • Inbound & outbound gesprekken
  • Schaalbare belcapaciteit
  • Te combineren met alle andere kanalen

Telefonisch, per e-mail, social media: de hoeveelheid communicatiekanalen neemt in hoog tempo toe. De bereikbaarheid van consumenten lijkt echter in hetzelfde tempo af te nemen. Organisaties steken veel tijd en geld in pogingen om in contact te komen met moeilijk bereikbare klanten. Met AddCommVoice stellen wij bedrijven in staat geautomatiseerd op grote schaal uitgaande en inkomende gesprekken te verwerken. Dit scheelt tijd, geld en niet onbelangrijk: veel frustratie.

Automatisch gegenereerde variabelen worden in gesprekken ingevoegd en door onze innovatieve technologie kan de consument direct een reactie op een geautomatiseerd spraakbericht achterlaten. Bovendien integreert AddCommVoice naadloos met ons realtime omnichannel communicatieplatform en zijn spraakberichten daarom uitstekend in te zetten in combinatie met SMS, WhatsApp, e-mail of andere kanalen.

Automatiseer je klantcommunicatie met de volledige AddComm Suite

AddComm Voice helpt je om je belcapaciteit sterk te verhogen en digitaliseert een gedeelte van je klantcommunicatie. Maar AddComm Voice werkt ook naadloos samen met alle andere tools uit de AddComm Suite om al je klantcommunicatie te automatiseren en digitaliseren. Zo nemen we bedrijven niet alleen het complete incassoproces uit handen maar kunnen we ook alle marketingcommunicatie automatiseren. Meer weten?

AddComm Voice Features

Mannen- en vrouwenstemmen in iedere gewenste taal: je hebt de keuze uit diverse mannen- en vrouwenstemmen in verschillende talen. Zo sluit je naadloos aan bij de wensen van de consument.

Ieder kanaal tot jouw beschikking: dankzij de naadloze integratie met ons omnichannel communicatieplatform werkt AddComm Voice perfect samen met alle andere kanalen. Zo sluiten al je berichten over verschillende kanalen bij elkaar aan.

Automatische verwerking van inkomende gesprekken: geen medewerker die de telefoon opneemt, administratie moet bijwerken en actie moet ondernemen, maar een volledig geautomatiseerd proces volgens jouw business rules.

Inzicht en overzicht: via overzichtelijke dashboards krijg je inzicht in de resultaten van je communicatie. Hoeveel spraakberichten zijn er verzonden, wat de conversie is geweest en nog veel meer.

Helpdesk functie: heeft de klant een vraag over de boodschap die hij ontvangt? Biedt hem eenvoudig de mogelijkheid om iemand aan de lijn te krijgen door een toetsencombinatie in te drukken.

Communiceer op vooraf ingestelde tijden: wil je jouw klant morgen om 10:00 uur een spraakbericht sturen? Plan eenvoudig het bericht in voor een specifieke dag en specifiek tijdstip.

Meer informatie?

Neem vrijblijvend contact met ons op.
Bel ons op 033 - 454 9000 of laat
je terugbellen.

Een overzicht van al onze
mogelijkheden

Meer weten?
Wij reageren
binnen 24 uur.

Of. Bel mij terug.