AddComm Social: overal aanwezig

Ken je Hyves nog? Nee? Facebook dan? Waarschijnlijk wel. Misschien heb je er zelfs wel een profiel op aangemaakt. Niet onwaarschijnlijk, gezien het feit dat 10,8 miljoen Nederlands een profiel hebben op het sociale netwerk.  

Social Media zijn niet weg te denken uit ons dagelijks leven. Naast Facebook gebruiken we WhatsApp, Instagram, Youtube, LinkedIn en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Nieuwe platformen komen er in hoog tempo bij. We communiceren steeds vaker via andere kanalen dan de post of mail. Zeker jongere generaties kiezen ervoor om te communiceren via niet-traditionele kanalen. Met AddComm Social stellen we jouw organisatie in staat met deze trend mee te gaan. 

Je factuur via WhatsApp of Facebook Messenger

Vandaag de dag is e-mail nog voor veel mensen het meest betrouwbare kanaal voor facturen of andere financiële communicatie. Er groeit echter een hele generatie op die gewend is om via andere kanalen te communiceren. Want als je de klantenservice via Facebook aanspreekt, waarom ontvang je dan ook niet direct je factuur via Messenger?

Via de chat van je website, via WhatsApp of zelfs via Instagram: vertel ons hoe jouw klant graag wil betalen, wij zorgen ervoor dat het mogelijk is. Met AddComm social is er geen kanaal wat je onbenut hoeft te laten en bied je jouw klant het perfecte betaalmoment in zijn klantreis.

Meer informatie?

Neem vrijblijvend contact met ons op.
Bel ons op 033 - 454 9000 of laat
je terugbellen.

Een overzicht van al onze
mogelijkheden

Meer weten?
Wij reageren
binnen 24 uur

Of. Bel mij terug.