AddComm Connect: effectieve communicatie in een paar muisklikken

Zelf briefteksten beheren en opdrachten geven om te printen? Check. SMSjes opstellen en verzenden? Check. Gepersonaliseerde e-mails verzenden? Fluitje van een cent.

AddComm Connect is met recht een alleskunner te noemen. Vanuit een gebruiksvriendelijke tool zet je eenvoudig verschillende communicatiekanalen in. Alles regel je online: adresselectie, opmaak, productieorders geven en het volgen van het proces. De regie ligt altijd in jouw handen. AddComm zorgt ervoor dat de uitvoering vlekkeloos verloopt.

Meer weten?

Bereik de ontvanger via zijn of haar voorkeurskanaal: heb je 10.000 klanten die allemaal gepersonaliseerde communicatie moeten ontvangen maar verschillende kanaalvoorkeuren hebben? Geen probleem, met AddComm Connect zet je de verschillende kanalen vanuit één database in.

Zelf de regie in handen houden: wil je het complete proces volgen? Wil je zelf de opmaak van jouw teksten beheren? Met AddComm Connect ligt de regie in jouw handen.

Jouw data is bij ons in goede handen: als je gevoelige data laat verwerken, wil je dat het op veilige wijze gebeurt. Daar kun je bij AddComm van op aan. Zo beschikken we niet alleen over een ISO 27001 certificering én een ISAE 3402 type 2 verklaring, maar garanderen we ook dat al jouw data binnen de Europese Unie opgeslagen en verwerkt wordt. Bekijk al onze certificeringen.

Automatiseer je klantcommunicatie met de volledige AddComm Suite

Met AddComm Connect beheer je al jouw communicatie, fysiek en digitaal, vanuit één gebruiksvriendelijk programma. Maar wil je meer? Wil je geautomatiseerde customer journeys kunnen bouwen waarbij verschillende kanalen op elkaar aansluiten? Bekijk dan de andere tools uit de AddComm Suite.

Meer weten?
Wij reageren
binnen 24 uur.

Of. Bel mij terug.