Service & onderhoud - klantgerichte communicatie

Communicatie vandaag de dag is sterk veranderd ten opzichte van 10 jaar geleden. Dat weet iedereen. En het is waarschijnlijk dat communicatie over 10 jaar compleet anders zal zijn dan vandaag. En dat heeft alles te maken met nieuwe mogelijkheden en verwachtingen van de consument.

Voor grote, semipublieke organisaties met een omvangrijke klantendatabase, zoals Woningcorporaties of Waterschappen, brengt dit de nodige uitdagingen met zich mee. Mensen hebben minder tijd, besteden liever hun aandacht aan andere zaken als een melding voor een service-afspraak en willen ook nog eens allemaal via een ander kanaal benaderd worden.

Bij AddComm hebben we veel ervaring met dit soort vraagstukken die in deze organisaties leven. Wij helpen je om je communicatie te digitaliseren, te automatiseren en de respons te verhogen door het juiste kanaal voor de juiste persoon te kiezen.

Al je communicatie digitaal en geautomatiseerd

Bij servicecommunicatie draait het om één ding: de gewenste actie laten uitvoeren tegen zo min mogelijk kosten. AddComm heeft hiervoor een platform gebouwd wat we met succes inzetten voor diverse organisaties. We noemen het AddComm Flow.

AddComm Flow geeft jou de mogelijkheid ieder kanaal in te zetten voor je communicatie. Wil jouw klant via Facebook bereikt worden? Geen probleem. Wil een andere klant nog een brief in de brievenbus? Ook dat is mogelijk. Ieder kanaal staat tot jouw beschikking. Maar het gaat verder.

Wil je digitaal kunnen factureren? Onze service DigiAccept zorgt ervoor dat jouw klant met twee klikken aan een betaalverzoek kan voldoen. Wil je een afspraak inplannen met je klant voor een onderhoudsbezoek? Ook dat automatiseren we volledig, inclusief de koppelingen met je eigen backoffice applicaties.

Meer informatie?

Neem vrijblijvend contact met ons op.
Bel ons op 033 - 454 9000 of laat
je terugbellen.

Een overzicht van al onze
mogelijkheden

Veelgestelde vragen

Het uitvoeren van complexe klantcommunicatieprocessen brengt met zich mee dat wij gevoelige klantdata verwerken voor grote organisaties. Om deze reden kiezen wij ervoor niet kenbaar te maken welke processen wij uitvoeren voor onze klanten. Het is als een extra laag binnen onze structuur van informatiebeveiliging. Voor ons én voor onze klanten.

Geanonimiseerde samenvattingen plaatsen wij wel op onze website. De volledige klantcases met naam en toenaam kun je gratis en vrijblijvend downloaden. In dat geval zit er altijd een medewerker van AddComm tussen om de validiteit van de aanvraag te controleren. Wij doen ons best om de gevraagde klantcases zo spoedig mogelijk te versturen. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat er enige tijd tussen de aanvraag en het verzenden zit. Wij vragen je begrip hiervoor.

AddComm ondersteunt haar klanten in het uitvoeren van communicatie via ieder gewenst kanaal. Bijvoorbeeld via gepersonaliseerd e-mailen, SMS of door het bouwen van een eigen app. Via ons platform AddComm Flow worden alle kanalen geïntegreerd en stellen we je in staat volledige customer journeys te bouwen. Bekijk hier al onze services.

Ja, via ons platform AddComm Flow kun je alle kanalen zelf inzetten. Jij bepaalt wanneer er een SMS-je uitgaat, wanneer de e-mail verzonden wordt of wanneer jouw klant gebeld wordt met een geautomatiseerd spraakbericht. Heb je ondersteuning nodig? Dan staan we uiteraard voor je klaar. De regie ligt bij jou.

Bij omnichannel communicatie merkt een klant geen verschil in communicatie, onafhankelijk van het gebruikte kanaal. Bij multichannel communicatie worden verschillende kanalen naast elkaar gebruikt. Bij omnichannel communicatie worden de kanalen door elkaar heen gebruikt. Meer informatie hierover lees je ook in onze blog over omnichannel communicatie.

Ja. AddComm heeft systemen voor gepersonaliseerde bulkcommunicatie maar ook voor individuele communicatie. Uitermate geschikt voor het bouwen van gepersonaliseerde customer journeys.

Meer weten?
Wij reageren
binnen 24 uur.

Of. Bel mij terug.