Sales - contextgerichte communicatie

"If content is king, then context is God" - Gary Vaynerchuck, entrepreneur.

Hoe goed wordt jouw sales e-mail gelezen? En belangrijker: voert de ontvanger de gewenste actie uit naar aanleiding van jouw e-mail? In sales is de juiste boodschap op het juiste tijdstip naar de juiste persoon van levensbelang. Nadat je e-mail geopend is, volgt de allesbeslissende klik. De klik naar de prullenbak. Of de klik voor een aankoop of om contact op te nemen. Die ene klik, daar gaat het om.

Met contextgerichte salescommunicatie win jij de strijd om die ene klik.

Contextgerichte salescommunicatie

Je hebt een bestand met leads en prospects. En je hebt allerlei gegevens vastgelegd over de contacten in dat bestand. Daarmee kun je een goede verkoopmail sturen. Met een gepersonaliseerde aanhef. Maar wil je echt het verschil maken? Dan maak je gebruik van andere databronnen.

Wordt jouw product het beste verkocht bij warm weer? Maak dan gebruik van weergegevens in het gebied waar jouw lead of prospect zich bevind. Bijvoorbeeld op basis van postcodegegevens. Dan personaliseer je jouw content niet alleen, maar speel je in op de context van de ontvanger op dat ene specifieke moment.

Met AddComm Flow, ons realtime omnichannel communicatieplatform, leggen we de mogelijkheden hiervoor in jouw handen. Dankzij onze geavanceerde technologie leg jij in 10 minuten een koppeling met iedere externe databron met een open API en start je met contextgerichte communiatie. Zonder IT-kennis.

Meer informatie?

Neem vrijblijvend contact met ons op.
Bel ons op 033 - 454 9000 of laat
je terugbellen.

Een overzicht van al onze
mogelijkheden

Veelgestelde vragen

Meest gestelde vragen

Het uitvoeren van complexe klantcommunicatieprocessen brengt met zich mee dat wij gevoelige klantdata verwerken voor grote organisaties. Om deze reden kiezen wij ervoor niet kenbaar te maken welke processen wij uitvoeren voor onze klanten. Het is als een extra laag binnen onze structuur van informatiebeveiliging. Voor ons én voor onze klanten.

Geanonimiseerde samenvattingen plaatsen wij wel op onze website. De volledige klantcases met naam en toenaam kun je gratis en vrijblijvend downloaden. In dat geval zit er altijd een medewerker van AddComm tussen om de validiteit van de aanvraag te controleren. Wij doen ons best om de gevraagde klantcases zo spoedig mogelijk te versturen. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat er enige tijd tussen de aanvraag en het verzenden zit. Wij vragen je begrip hiervoor.

AddComm ondersteunt haar klanten in het uitvoeren van communicatie via ieder gewenst kanaal. Bijvoorbeeld via gepersonaliseerd e-mailen, SMS of door het bouwen van een eigen app. Via ons platform AddComm Flow worden alle kanalen geïntegreerd en stellen we je in staat volledige customer journeys te bouwen. Bekijk hier al onze services.

Bij omnichannel communicatie merkt een klant geen verschil in communicatie, onafhankelijk van het gebruikte kanaal. Bij multichannel communicatie worden verschillende kanalen naast elkaar gebruikt. Bij omnichannel communicatie worden de kanalen door elkaar heen gebruikt. Meer informatie hierover lees je ook in onze blog over omnichannel communicatie.

Ja. AddComm heeft systemen voor gepersonaliseerde bulkcommunicatie maar ook voor individuele communicatie. Uitermate geschikt voor het bouwen van gepersonaliseerde customer journeys.

Meer weten?
Wij reageren
binnen 24 uur.

Of. Bel mij terug.