De werkwijze van AddComm

Simpel en doeltreffend. Omdat klantcommunicatie foutloos moet zijn.

Onze werkwijze

Stap 1

Inventarisatie & randvoorwaarden: het doel helder krijgen, daar houden we van. Tijdens een kennismakingsgesprek prikken we de spreekwoordelijke stip op de horizon. Daar werken we naar toe. Daarnaast bespreken we de randvoorwaarden. Denk bijvoorbeeld aan veiligheid van data. Uiteraard beschikt AddComm over de nodige certificeringen. Alle afspraken leggen we vast in het contract met SLA en verwerkersovereenkomst.

1

Stap 2

Ontwerp: samen ontwerpen we jullie ideale communicatieflow. Hiervoor gebruiken we workshops. Welke documentstromen moeten geautomatiseerd worden? Welke kanalen zetten we in? Hoe moet de opmaak van de berichten eruit zien? Kortom: de flow met bijbehorende business rules moet duidelijk zijn.

2

Stap 3

Implementatie: in nauwe samenwerking implementeren we de gewenste oplossingen en automatiseren we jullie communicatieflow. Onze werkwijze bestaat uit een combinatie van verschillende projectmanagementmethodes. Eén ding is zeker: onze aanpak werkt.

3

Stap 4

Evaluatie & advies: we evalueren het project en adviseren proactief over aanvullende oplossingen. Want als je het gemak van automatisering eenmaal ervaren hebt, kun je niet wachten tot je andere processen ook zo gestroomlijnd verlopen.

4

Het DNA van AddComm

Klantcommunicatie eenvoudig maken. Dat is wat wij doen. Elk individu bereiken hoe hij dat wil, wanneer hij dat wil en met de juiste informatie. Ontvangst verzekerd. Met de mentaliteit van een familiebedrijf en innovatie als werkwijze.

afbeelding van de ceo van addcomm

Leonie van der Veen

CEO AddComm Group

Een overzicht van al onze
mogelijkheden

Meer weten?
Wij reageren
binnen 24 uur.

Of. Bel mij terug.