Contextgericht communiceren

Met contextgerichte communicatie personaliseer je jouw content met data uit externe bronnen.

Hoe maak je het verschil in jouw klantcommunicatie? Maar liefst 84% van de Nederlanders geeft aan personalisatie belangrijk te vinden als het gaat om het verhogen van de klantbeleving. En daarmee wordt niet de juiste voornaam bedoeld. Dat is inmiddels normaal.

Met AddComm Flow stellen we je in staat verder te gaan dan de juiste voornaam en het juiste adres te gebruiken. Door onze innovatieve technologie is het mogelijk om zonder tussenkomst van IT in enkele minuten een koppeling te maken met iedere databron met een open API. Hiermee wordt het bijvoorbeeld mogelijk een SMSje naar een klant te sturen als het gaat regenen. Of haal de RDW-gegevens op van een auto op basis van kentekengegevens. Een klant met een Audi benader je wellicht anders dan een klant met een Nissan.

Je personaliseert hiermee niet alleen op basis van content, maar ook op basis van de context van de ontvanger. Met contextgerichte communicatie maak je het verschil.

Meer weten? Daag ons uit! Neem contact met ons op via 033 - 454 9000 of per mail via info@addcomm.nl.

Meer weten?
Wij reageren
binnen 24 uur.

Of. Bel mij terug.