AddComm

Inkomende
post digitaliseren

Een ‘paperless office’ is voor veel organisaties de ambitie. Maar een ‘less paper office’ is voor de meeste organisaties al een hele vooruitgang. Door je inkomende post en andere berichten te digitaliseren zet jouw organisatie hierin de eerste stap.

Altijd en overal toegang tot inkomende poststukken
Gegevens direct doorzetten naar de juiste systemen
Voldoet aan juridische randvoorwaarden

Al je post digitaal

Ook weer grip krijgen op het postproces van jouw organisatie? Met onze geavanceerde scan-en-herken-software wordt alle inkomende post automatisch gescand, herkend en automatisch digitaal verwerkt. En we zorgen ervoor dat de juiste documenten op tijd bij de juiste personen aankomen.

Bespreek de mogelijkheden

Volledig
in control

 

  • Documenten altijd en overal beschikbaar: werken doen we tegenwoordig plaats- en tijdonafhankelijk. Wel zo handig dat je inkomende poststukken dan digitaal kunt ontsluiten en je deze vanaf iedere plek met een internetverbinding in kan zien.
  • De juiste documenten op tijd bij de juiste persoon: in grote organisaties kunnen poststukken een behoorlijke zwerftocht maken voordat ze op het juiste bureau belanden. Met het digitaliseren van jouw inkomende post is dit verleden tijd. Documenten worden gescand en komen direct in het digitale postvak van de juiste persoon of afdeling.
  • Direct de juiste gegevens in het juiste systeem: niet alleen de juiste medewerkers krijgen de juiste documenten, de gegevens kunnen ook worden doorgezet naar de juiste systemen. Zo kunnen facturen bijvoorbeeld direct ingelezen worden in een boekhoudsysteem.

Mona Ignacia
Key Accountmanager

Maak een afspraak met Mona
voor een gratis online demo

Vraag een gratis demo aan

Inkomende post digitaliseren:
de features

Sla alle inkomende documenten, binnen de juridische kaders, op in een online archief voorzien van metadata. Personen met de juiste autorisatie kunnen vervolgens vanaf iedere plek met een internetverbinding deze documenten bekijken.

“In onze gesprekken merk ik dat de specialisten van AddComm het hele palet van klantcommunicatie beheersen.”

 

– Heleen Boer –
Manager Process Management @ Vattenfall

Til jouw klantcommunicatie naar een
hoger niveau met het digitaliseren van al jouw inkomende berichten!

 

Maak een afspraak