FiNBOX

AddComm maakt van uw data voor het te versturen document een Digitale Nota in uw eigen huisstijl en plaatst deze in de zeer goed beveiligde omgeving voor internetbankieren van uw klanten. In deze eigen vertrouwde omgeving kunnen ze op iedere gewenst moment en vanaf iedere computer inloggen en hun document inzien, beheren en eventueel reageren. De Digitale Nota wordt extra aantrekkelijk omdat u een grote kostenbesparing op print en portokosten kunt realiseren.

Sommige klanten stellen het op prijs om een fysiek overzicht te blijven ontvangen. AddComm maakt op basis van uw bestand een splitsing en kan zo iedere klant het overzicht sturen via het kanaal van hun keuze.

Bied uw klanten ook het gemak van de Digitale Nota en neem contact met ons op voor een adviesgesprek of een offerte op maat.

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Bel voor meer informatie of een persoonlijke kennismaking 033 - 454 9000.


 

 

 

Hoe werkt FiNBOX?