Communiceer met meer impact met jouw klanten. Door jouw content slim te organiseren en documenten effectief op te maken. Maar hoe doe je dit? AddComm helpt je om jouw content slim op te bouwen, te beheren en weer te geven. Zodat de juiste informatie en beelden op de juiste plek en tijd, in de juiste vorm bij jouw klanten terechtkomt. En daar speelt documentcreatie een hele belangrijke rol in.
Serviceberichten, facturen, brieven, direct mails en enveloppen: dat is hetgeen wat jouw klanten uiteindelijk gaan zien. Met documentcreatie van AddComm maak jij al jouw klantcommunicatie persoonlijk. Afgestemd op de eisen van jouw klant en compleet volgens jouw huisstijl en tone of voice.
Maak een afspraak met Anne-Fleur
voor een gratis online demo
Met documentcreatie ben je niet meer afhankelijk van een (externe) partij. Je beheert al jouw klantcommunicatie zelf in ons online portal. Het wijzigen van een logo, handtekening of tussenkopje is dan ook zo gedaan. Waardoor je productiviteit verhoogd en de doorlooptijd flink verkort wordt.
Beheer jouw content in een overzichtelijk online portal. De software is makkelijk in gebruik, waardoor eigenlijk iedereen ermee aan de slag kan. Waar en via welk device je ook aan het werk bent. Je hebt de IT-afdeling of dtp’er dus niet meer nodig om een brief op te maken of een wijziging door te voeren.
Wij ontwikkelen diverse templates die jij kunt gebruiken voor meerdere kanalen en documenten. Daarnaast kan je de contentblokken hergebruiken voor meerdere kanalen. Of je nu een informatieve of commerciële brief nodig hebt. Een factuur, persoonlijke flyer of direct mail. Het kan allemaal.
Persoonlijke klantcommunicatie wordt steeds belangrijker. Klanten willen niet meer aangesproken worden met beste heer/mevrouw. Ze verwachten content dat aangepast is aan hun behoeftes en interesses. Doordat wij onze templates vullen aan de hand van data is het ook heel makkelijk om bepaalde content alleen maar te tonen als het van toepassing is op jouw doelgroep. Dit doe je met behulp van businessrules.
Onze software is niet alleen heel makkelijk in gebruik, we hebben het ook zelf ontwikkeld. Hierdoor kunnen we snel functionaliteiten toevoegen aan de hand van klantwensen. Zodat jij jouw documenten altijd kan versturen zoals jij wilt dat het eruitziet.
“Vijf jaar geleden zijn we de samenwerking aangegaan met AddComm. In eerste instantie voor de postverwerking, maar AddComm is voor ons echt uitgegroeid tot een strategische partner voor klantcommunicatie. Het is een zeer innovatief bedrijf waar de hele dynamiek draait om klantgericht werken.”
– Roger Visser –
Productie Coördinator @ RBG