Communicatie is overal. Je klanten hebben realtime toegang tot talloze kanalen en hebben elk hun eigen voorkeuren. Facturen per post, serviceberichten per mail. Of, voor generatie Z, service via Facebook Messenger en een betaallinkje per WhatsApp. Je weet dat je mee moet. Maar hoe? AddComm ontzorgt!
Heb je moeite met de verschillende mogelijkheden van klantcommunicatie en de bijbehorende verwachtingen die in een hoog tempo toenemen? AddComm neemt deze pijn bij je weg. Wij stellen ieder kanaal tot jouw beschikking. En realtime data zijn altijd en overal beschikbaar. Benader iedere individuele consument via het kanaal van zijn of haar voorkeur met hyper-gepersonaliseerde informatie. Automatiseer acties en volg het ritme van je klant. Anyplace, anywhere, anytime.
Maak een afspraak met Noud
voor een gratis online demo
De voordelen van e-mail zijn groot: gepersonaliseerde communicatie, op grote schaal tegen relatief lage kosten. En de interactie met de e-mail is meetbaar. Evenals het resultaat. De oplossing van AddComm onderscheidt zich op drie vlakken van de doorsnee e-mailaanbieders: het is mogelijk om je e-mail aangetekend te verzenden, je kunt jouw boodschap nóg beter afstemmen op de context van de ontvanger met data van buiten én je kunt e-mail samen laten werken met andere kanalen.
Uit onderzoek blijkt dat sms’jes doorgaans binnen twee minuten worden gelezen. En de conversieratio’s zijn hoog. Bij AddComm kan je SMS daarom inzetten voor diverse doeleinden. Voor betalingen, marketing, contextgericht communiceren, sales en de samenwerking met andere kanalen bijvoorbeeld.
AddComm biedt een volledig geautomatiseerde spraakberichten service: Voice. Hiermee ben je in staat om geautomatiseerd op grote schaal uitgaande en inkomende gesprekken te verwerken. Het verhoogt je belcapaciteit en digitaliseert een gedeelte van je klantcommunicatie. Dit scheelt tijd, geld en niet onbelangrijk: veel frustratie. Je kunt de geautomatiseerde spraakberichten service volledig afstemmen op de wensen van je onderneming én de consument.
Social media zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. We communiceren dan ook steeds vaker via andere kanalen dan post en mail. Zeker jongere generaties kiezen ervoor om te communiceren via niet-traditionele kanalen. Met AddComm Social stellen we jouw organisatie in staat met deze trend mee te gaan. Verstuur jouw facturen en andere financiële communicatie heel gemakkelijk via WhatsApp, Instagram of Facebook Messenger naar je klanten. En bied jouw klanten het perfecte betaalmoment in zijn of haar klantreis.
Als (semi)overheidsorganisatie communiceer je regelmatig met de burger. Vaak over belangrijke zaken. Berichten die dus móeten aankomen. De Berichtenbox van MijnOverheid is de persoonlijke, beveiligde postbus voor digitale berichten aan de burger. AddComm verzorgt jaarlijks de opmaak en het verzenden van meer dan 200 miljoen berichten voor haar relaties. De Berichtenbox van MijnOverheid is daar een belangrijk kanaal voor. 100% veilig berichten sturen. 100% aankomstgarantie.
Het beheren, bewaren en presenteren van facturen aan klanten, het digitaal archiveren van documenten binnen juridische kaders, het presenteren van financiële overzichten: met het digitaal ontsluiten van documenten in ons online archief kan het allemaal. Alle correspondentie van en naar jouw organisatie wordt automatisch opgeslagen. Veilig en volgens de juridische randvoorwaarden.
Binnen enkele minuten bouw je zelf een chatbot voor op je website. Deze kan je geautomatiseerd gesprekken uit laten voeren. Perfect om in te zetten voor Conversational Marketing!
Gekscherend zeggen we wel eens tegen elkaar dat we alleen de postduif nog niet als kanaal hebben toegevoegd. Dus mis jij een kanaal? Laat het ons vooral weten, want wij gaan graag voor je aan de slag!