AddComm

Digitale
outputkanalen

Communicatie is overal. Je klanten hebben realtime toegang tot talloze kanalen en hebben elk hun eigen voorkeuren. Facturen per post, serviceberichten per mail. Of, voor generatie Z, service via Facebook Messenger en een betaallinkje per WhatsApp. Je weet dat je mee moet. Maar hoe? Addcomm ontzorgt!

Uitgebreide workflows
Zelf koppelingen maken
100% GDPR-proof

Jij bepaalt hoe je de klant bereikt

Heb je moeite met de verschillende mogelijkheden van klantcommunicatie en de bijbehorende verwachtingen die in een hoog tempo toenemen? Addcomm neemt deze pijn bij je weg. Wij stellen ieder kanaal tot jouw beschikking. En realtime data zijn altijd en overal beschikbaar. Benader iedere individuele consument via het kanaal van zijn of haar voorkeur met hyper-gepersonaliseerde informatie. Automatiseer acties en volg het ritme van je klant. Anyplace, anywhere, anytime.

Bespreek de mogelijkheden

Volledig
in control

 

  • Alle klantcommunicatie: betaalverzoeken, serviceberichten, afspraken maken, marketingacties: als het communicatie is, kan het.
  • Alle kanalen: voor ieder individu het juiste kanaal. Social media, E-mail, SMS en zelfs geautomatiseerde spraakberichten: Addcomm heeft het in huis. Gekscherend zeggen we wel eens tegen elkaar dat we alleen de postduif nog niet als kanaal hebben toegevoegd.
  • Alles geautomatiseerd: wil je 10, 100 of 100.000 klanten op één dag benaderen? Wij zijn gebouwd om te automatiseren. Creëer je content (e-mails, webpages, briefteksten, etc.), richt je workflow in en met één druk op de knop valt het bericht op de spreekwoordelijke mat bij je klant.
  • De kracht van data: wij maken optimaal gebruik van de kracht van data door externe databronnen te combineren met je eigen data. Zo sluit je perfect aan bij de context van de ontvanger.
  • 100% GDPR-proof: alle data blijft gegarandeerd binnen Europa. AddComm werkt niet samen met bedrijven uit de United States en zal nooit data overdragen aan derde partijen, tenzij zij daartoe door de Nederlandse wet verplicht is.

Anne-Fleur van der Veen
Accountmanager

Maak een afspraak met Anne-Fleur
voor een gratis online demo

Vraag een gratis demo aan

Onze 
outputkanalen

De voordelen van e-mail zijn groot: gepersonaliseerde communicatie, op grote schaal tegen relatief lage kosten. En de interactie met de e-mail is meetbaar. Evenals het resultaat. De oplossing van Addcomm onderscheidt zich op drie vlakken van de doorsnee e-mailaanbieders: het is mogelijk om je e-mail aangetekend te verzenden, je kunt jouw boodschap nóg beter afstemmen op de context van de ontvanger met data van buiten én je kunt e-mail samen laten werken met andere kanalen.

Uit onderzoek blijkt dat sms’jes doorgaans binnen twee minuten worden gelezen. En de conversieratio’s zijn hoog. Bij Addcomm kan je SMS daarom inzetten voor diverse doeleinden. Voor betalingen, marketing, contextgericht communiceren, sales en de samenwerking met andere kanalen bijvoorbeeld.

Addcomm biedt een volledig geautomatiseerde spraakberichten service: Voice. Hiermee ben je in staat om geautomatiseerd op grote schaal uitgaande en inkomende gesprekken te verwerken. Het verhoogt je belcapaciteit en digitaliseert een gedeelte van je klantcommunicatie. Dit scheelt tijd, geld en niet onbelangrijk: veel frustratie. Je kunt de geautomatiseerde spraakberichten service volledig afstemmen op de wensen van je onderneming én de consument.

Social media zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. We communiceren dan ook steeds vaker via andere kanalen dan post en mail. Zeker jongere generaties kiezen ervoor om te communiceren via niet-traditionele kanalen. Met AddComm Social stellen we jouw organisatie in staat met deze trend mee te gaan. Verstuur jouw facturen en andere financiële communicatie heel gemakkelijk via WhatsApp, Instagram of Facebook Messenger naar je klanten. En bied jouw klanten het perfecte betaalmoment in zijn of haar klantreis.

Als (semi)overheidsorganisatie communiceer je regelmatig met de burger. Vaak over belangrijke zaken. Berichten die dus móeten aankomen. De Berichtenbox van MijnOverheid is de persoonlijke, beveiligde postbus voor digitale berichten aan de burger. AddComm verzorgt jaarlijks de opmaak en het verzenden van meer dan 200 miljoen berichten voor haar relaties. De Berichtenbox van MijnOverheid is daar een belangrijk kanaal voor. 100% veilig berichten sturen. 100% aankomstgarantie.

Het beheren, bewaren en presenteren van facturen aan klanten, het digitaal archiveren van documenten binnen juridische kaders, het presenteren van financiële overzichten: met het digitaal ontsluiten van documenten in ons online archief kan het allemaal. Alle correspondentie van en naar jouw organisatie wordt automatisch opgeslagen. Veilig en volgens de juridische randvoorwaarden.

Binnen enkele minuten bouw je zelf een chatbot voor op je website. Deze kan je geautomatiseerd gesprekken uit laten voeren. Perfect om in te zetten voor Conversational Marketing!

Gekscherend zeggen we wel eens tegen elkaar dat we alleen de postduif nog niet als kanaal hebben toegevoegd. Dus mis jij een kanaal? Laat het ons vooral weten, want wij gaan graag voor je aan de slag!

“De kracht van AddComm zit in de flexibiliteit die ze hebben om met veranderingen om te gaan. De techniek die ze ontwikkeld hebben, kan aan alle systemen en situaties gekoppeld worden. Hun filosofie zorgt ervoor dat je voorloopt op de concurrent.”

 

– Rudolph de Groot –
Manager Creditmanagement @ Staedion

Til jouw klantcommunicatie naar een
hoger niveau met digitale outputkanalen!

 

Maak een afspraak