Betaald krijgen is van levensbelang voor iedere organisatie. Als het even kan op tijd. Maar niet iedere klant betaalt. En zeker niet op tijd. Met digitaal factureren worden alle barrières om te betalen uit de weg genomen. De consument is zo nog maar twee muisklikken verwijderd van een betaling. Kortom: digitaal factureren maakt het de consument zo makkelijk mogelijk, en het is voor jou dé manier om betaald te krijgen. Op tijd.
De consument ontvangt een digitaal betaalverzoek in zijn of haar mailbox. Of via SMS, social media of een QR-code in een brief. En betaalt met twee muisklikken het verzoek met iDEAL vanuit een beveiligde betaalomgeving van zijn bank. Gegevens overtypen is daarbij verleden tijd. Alle betaalgegevens staan al ingevuld. Herkenbaar, want de email én de betaalpagina zijn volledig in jouw huisstijl.
Maak een afspraak met Noud
voor een gratis online demo
Je betaalverzoek kun je verzenden via ieder denkbaar kanaal. Welk kanaal de voorkeur van je klant ook heeft, wij maken het mogelijk. En als het via het ene kanaal niet lukt, vallen we terug op een andere.
Jouw klant verwacht een vlekkeloze betaalervaring in een herkenbare omgeving. Daarom wordt alles (en dan bedoelen we ook écht alles) opgemaakt in jouw huisstijl.
iDEAL, betaalregelingen, achteraf betalen via AfterPay of liever een digitale machtiging? Het maakt ons niet uit. Iedere betaalwijze is in te stellen.
Voorkom vergissingen en test je betaallink zo vaak je wilt.
Klanten kunnen zelf een reminder instellen voor een betaalverzoek. Maar jij kan zelf ook automatische reminders versturen als een betaling niet op tijd wordt uitgevoerd.
Heeft je klant de email ontvangen? Heeft hij het voicebericht afgeluisterd? En heeft hij wel op de betaallink geklikt? Je hebt real-time toegang tot alle statistieken.
Als de klant heeft betaald, ontvang je het geld direct op je rekening.
We hebben ook een unieke toepassing ontwikkeld voor callcenters. De callcentermedewerker kan vanuit een eigen menu een betaallink van een openstaande factuur genereren en deze via SMS of email verzenden. Hij kan vervolgens real-time zien of de betaling is binnengekomen.
Betaalverzoeken creëren kan via de SOAP of REST API. Liever op een andere manier bestanden aanleveren? Ook dat is mogelijk. Overleg hierover met onze specialisten.