Een papieren archief. Het neemt onnodige ruimte én tijd in beslag. Want zie dat ene document maar eens te vinden tussen de duizenden papieren- en digitale stukken, terwijl je een klant aan de telefoon hebt met een vraag over een specifieke factuur. AddComm digitaliseert jouw klantcommunicatie snel en efficiënt. Zodat informatie snel en overal geraadpleegd kan worden én tegelijkertijd langdurig en veilig opgeslagen is.
We werken steeds vaker remote; op kantoor, vanuit huis of op een flexwerklocatie. Maar je archief met belangrijke bedrijfsinformatie verhuist helaas niet met je mee van plek naar plek. Tenzij je jouw archief digitaliseert! Zo heb je altijd en overal toegang tot al jouw digitale én fysieke klantcommunicatie. Al voordat de uiting verstuurd is. En dankzij gedefinieerde zoeksleutels en een snelle storage, heb je het juiste document in enkele seconden gevonden en gedownload.
Maak een afspraak met Noud
voor een gratis online demo
Door onze search engine technologie zijn wij in staat -indien gewenst- op alle teksten in de verzonden en binnengekomen documenten te zoeken. Zo heb jet het juiste document snel gevonden én gedownload om in te zien. Een klant vijf minuten in de wacht laten staan om dat ene specifieke document erbij te zoeken is met ons online archief dus verleden tijd!
Documenten worden binnen de juiste juridische kaders opgeslagen in een online archief. Personen met de juiste autorisatie kunnen vervolgens vanaf iedere plek met een internetverbinding de documenten downloaden en bekijken.
Alle klantcommunicatie wordt opgeslagen in gescheiden datacentra. Zo zijn jouw stukken altijd beschikbaar.
Onze mediaconversie oplossing zorgt ervoor dat jouw documenten van verschillende bestandsformaten worden omgezet naar één uniform formaat. Zo kan jij elk gedigitaliseerd document koppelen met elk gewenst systeem.
Je kunt bij ons onder andere terecht voor het digitaliseren van facturen, aanslagen, pensioenoverzichten en sms-berichten.