AddComm

Archiveren

Een papieren archief. Het neemt onnodige ruimte én tijd in beslag. Want zie dat ene document maar eens te vinden tussen de duizenden papieren- en digitale stukken, terwijl je een klant aan de telefoon hebt met een vraag over een specifieke factuur. AddComm digitaliseert jouw klantcommunicatie snel en efficiënt. Zodat informatie snel en overal geraadpleegd kan worden én tegelijkertijd langdurig en veilig opgeslagen is.

Altijd en overal toegang tot ál jouw digitale en fysieke klantcommunicatie
Dankzij gedefinieerde zoeksleutels is het juiste document snel gevonden
Voordat een uiting is verstuurd, staat het al in het archief

We werken steeds vaker remote; op kantoor, vanuit huis of op een flexwerklocatie. Maar je archief met belangrijke bedrijfsinformatie verhuist helaas niet met je mee van plek naar plek. Tenzij je jouw archief digitaliseert! Zo heb je altijd en overal toegang tot al jouw digitale én fysieke klantcommunicatie. Al voordat de uiting verstuurd is. En dankzij gedefinieerde zoeksleutels en een snelle storage, heb je het juiste document in enkele seconden gevonden en gedownload.

Bespreek de mogelijkheden

Volledig
in control

 

  • Documenten altijd en overal beschikbaar: werken doen we tegenwoordig plaats- en tijdonafhankelijk. Wel zo handig dat je dan vanaf iedere plek met een internetverbinding alle digitale én fysieke archiefstukken in kan zien.
  • Vind het juiste document in een mum van tijd: alle klantcommunicatie wordt onder gedefinieerde zoeksleutels, zoals verzenddatum en klantnummer, opgeslagen op een snelle storage. Zo vind je binnen no-time het juiste document.
  • Hoge inleessnelheid: al voordat een brief op de post is gegaan of een e-mail met betaallink is verstuurd, staat de uiting in het online archief.

Anne-Fleur van der Veen
Accountmanager

Maak een afspraak met Anne-Fleur
voor een gratis online demo

Vraag een gratis demo aan

Archiveren
de features

Door onze search engine technologie zijn wij in staat -indien gewenst- op alle teksten in de verzonden en binnengekomen documenten te zoeken. Zo heb jet het juiste document snel gevonden én gedownload om in te zien. Een klant vijf minuten in de wacht laten staan om dat ene specifieke document erbij te zoeken is met ons online archief dus verleden tijd!

Documenten worden binnen de juiste juridische kaders opgeslagen in een online archief. Personen met de juiste autorisatie kunnen vervolgens vanaf iedere plek met een internetverbinding de documenten downloaden en bekijken.

Alle klantcommunicatie wordt opgeslagen in gescheiden datacentra. Zo zijn jouw stukken altijd beschikbaar.

Onze mediaconversie oplossing zorgt ervoor dat jouw documenten van verschillende bestandsformaten worden omgezet naar één uniform formaat. Zo kan jij elk gedigitaliseerd document koppelen met elk gewenst systeem.

Je kunt bij ons onder andere terecht voor het digitaliseren van facturen, aanslagen, pensioenoverzichten en sms-berichten.

“Vijf jaar geleden zijn we de samenwerking aangegaan met AddComm. In eerste instantie voor de postverwerking, maar AddComm is voor ons echt uitgegroeid tot een strategische partner voor klantcommunicatie. Het is een zeer innovatief bedrijf waar de hele dynamiek draait om klantgericht werken.”

 

– Roger Visser –
Productie Coördinator @ RBG

Til jouw klantcommunicatie naar een
hoger niveau. Digitaliseer jouw archief.

 

Maak een afspraak