AddComm

Advies &
Strategieontwikkeling

Jouw klantcommunicatie digitaliseren; hoe pak je dat aan? En hoe zorg je ervoor dat de communicatie aansluit op de behoeftes van jouw doelgroep? Er zijn ontzettend veel mogelijkheden om jouw klantcommunicatie te digitaliseren. We snappen best dat je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. Want waar begin je en hoe richt je jouw digitale klantcommunicatie in? De ervaren consultants van AddComm helpen je graag bij het digitaliseren van jouw klantcommunicatie met advies en strategieontwikkeling.

Maatwerk: onze consultants brengen een advies op maat uit
Futureproof: wij kijken vooruit naar wat jij nu én morgen nodig hebt
Advies, Strategieontwikkeling én Uitvoering: allemaal onder één dak

Wat complex is, maken wij simpel en overzichtelijk

De wereld om ons heen wordt steeds complexer. Nieuwe media, nieuwe mogelijkheden, nieuwe uitdagingen. Daarom zijn we bij AddComm altijd bezig met de dag van morgen. Onze consultants denken graag mee over de invulling van jouw klantcommunicatieproces. Welke aansluit bij de vraag van de klant. Met onze klantcommunicatiescan geven we jou inzicht in de huidige en gewenste klantcommunicatie en de mogelijke weg er naartoe. Met onze expertise overzien we het geheel en maken we het zo simpel als maar kan. Want wat complex is, maken wij graag simpel en overzichtelijk.

Bespreek de mogelijkheden

Volledig
in control

 

  • Klantcommunicatiescan: dé basis van het digitaliseren, doeltreffender én eenvoudiger maken van jouw klantcommunicatiestromen. Samen brengen we de huidige en gewenste situatie in kaart en bepalen we de weg daarnaartoe. Zo ben jij klaar voor de uitdagingen van morgen!
  • Toegespitst op jouw organisatie: om zeker te weten dat onze klantcommunicatieoplossingen jou vooruit gaan helpen, kijken we eerst naar de organisatie achter het vraagstuk. Onze consultant komt een paar dagen op locatie en bekijkt hoe het nu gaat, wat jou drijft als ondernemer en met welke machines en systemen je werkt. Op basis daarvan maken we een plan van aanpak.
  • Advies, Strategieontwikkeling én Uitvoering – allemaal onder één dak: bij AddComm hebben we de kennis, technologie en expertise in huis om jou te helpen bij het hele traject van het digitaliseren van jouw communicatiestromen: van het advies tot de uitvoering. Zo zorgen we ervoor dat jouw klantcommunicatie volledig is afgestemd op de vraag van de klant.
  • Onze oplossingen koppelen met alle systemen: gebruik je nu diverse systemen voor jouw klantcommunicatie en ben je het overzicht kwijt? Bij AddComm verzorgen wij optimale klantcommunicatie door middelen en systemen op een slimme en efficiënte manier met elkaar te verbinden. Van print tot digitaal en van SMS tot klantportaal. Wij kunnen onze oplossingen koppelen aan elk gewenst systeem. Zo maken we klantcommunicatie simpel en overzichtelijk.
  • Zelf in control of volledig ontzorgd: blijf jij zelf in control over de klantcommunicatie of wil je volledig ontzorgd worden door AddComm? Wie de regie ook neemt, wij helpen je graag om je bedrijfsprocessen rond digitale én fysieke klantcommunicatie slim in te richten. Apart én in onderlinge samenhang. Waarbij veilig en duurzaam communiceren voorop staan.

Patrick van der Pijl
Manager Project & Service

Maak een afspraak met Patrick
voor een gratis online demo

Vraag een gratis demo aan

Advies en strategie
op maat

Onze consultant brengt tijdens verschillende sessies samen met jou de huidige én gewenste situatie in kaart. Wil je bijvoorbeeld volledig ontzorgd worden of ook zelf in control blijven? En hoe zien de gewenste klantcommunicatiestromen er straks uit? De sessies worden idealiter gevolgd door in- en extern onderzoek. En met al die input stellen we een plan van aanpak op om de klantcommunicatie te verbeteren.

In het plan van aanpak beargumenteren we welke mogelijkheden we zien om de klantcommunicatie te verbeteren en hoe we op het gewenste niveau komen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan: quick wins, het bepalen van jouw customer journey, systemen aan elkaar koppelen, verbeteren datakwaliteit, digitaal factureren, digitalisering, de optimalisering van processen en een gestructureerd stappenplan voor de implementatie.

Wij geloven in partnerships -langdurige, sterke samenwerkingen-. Door bij jou aanwezig te zijn op de werkvloer, weten we precies wat er speelt. Want juist door elkaar goed te leren kennen en mee te denken, weten we precies hoe jouw processen ingericht zijn. En kunnen we ook advies geven over bijvoorbeeld het beheer van templates en content. Gaat er iets mis? Dan lossen we dat direct op. We staan voor je klaar. Want we weten hoe belangrijk het is dat jouw processen strak blijven doorlopen.

Als je gevoelige data laat verwerken, wil je dat het veilig gebeurt. Daar kun je bij AddComm op rekenen. We beschikken over een ISO 27001 certificering én een ISAE 3402 type 2 verklaring én garanderen ook dat al jouw data binnen de Europese Unie opgeslagen en verwerkt wordt. Bekijk al onze certificeringen.

 

Door jouw klantcommunicatie te digitaliseren, worden handmatige processen geautomatiseerd. Dat levert niet alleen tijdwinst op, maar ook een kostenbesparing. Je krijgt inzichtelijk wie jouw doelgroep is en onze adviseurs kunnen vervolgens adviseren hoe je deze klanten het beste kunt benaderen om je doelen te bereiken. AddComm denkt graag mee om te komen tot een goed advies die aansluit op de vraag van jouw klant.

“AddComm beschouw ik als een echte partner. Ze hebben ‘hart voor de zaak’, weten veel van hun vak en door hun betrokkenheid hebben wij extra veel profijt van hun kennis. Daardoor zijn we sterk met elkaar verbonden. Wat ik bij AddComm altijd als prettig ervaar is hun authenticiteit: ze zijn echt, toegankelijk en tegelijkertijd professioneel.”

 

– Paul Kalis –
COO @ Qander Consumer Finance

Til jouw klantcommunicatie naar een
hoger niveau met advies & strategieontwikkeling!

 

Maak een afspraak