Jouw klantcommunicatie digitaliseren; hoe pak je dat aan? En hoe zorg je ervoor dat de communicatie aansluit op de behoeftes van jouw doelgroep? Er zijn ontzettend veel mogelijkheden om jouw klantcommunicatie te digitaliseren. We snappen best dat je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer ziet. Want waar begin je en hoe richt je jouw digitale klantcommunicatie in? De ervaren consultants van AddComm helpen je graag bij het digitaliseren van jouw klantcommunicatie met advies en strategieontwikkeling.
De wereld om ons heen wordt steeds complexer. Nieuwe media, nieuwe mogelijkheden, nieuwe uitdagingen. Daarom zijn we bij AddComm altijd bezig met de dag van morgen. Onze consultants denken graag mee over de invulling van jouw klantcommunicatieproces. Welke aansluit bij de vraag van de klant. Met onze klantcommunicatiescan geven we jou inzicht in de huidige en gewenste klantcommunicatie en de mogelijke weg er naartoe. Met onze expertise overzien we het geheel en maken we het zo simpel als maar kan. Want wat complex is, maken wij graag simpel en overzichtelijk.
Maak een afspraak met Noud
voor een gratis online demo
Onze consultant brengt tijdens verschillende sessies samen met jou de huidige én gewenste situatie in kaart. Wil je bijvoorbeeld volledig ontzorgd worden of ook zelf in control blijven? En hoe zien de gewenste klantcommunicatiestromen er straks uit? De sessies worden idealiter gevolgd door in- en extern onderzoek. En met al die input stellen we een plan van aanpak op om de klantcommunicatie te verbeteren.
In het plan van aanpak beargumenteren we welke mogelijkheden we zien om de klantcommunicatie te verbeteren en hoe we op het gewenste niveau komen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan: quick wins, het bepalen van jouw customer journey, systemen aan elkaar koppelen, verbeteren datakwaliteit, digitaal factureren, digitalisering, de optimalisering van processen en een gestructureerd stappenplan voor de implementatie.
Wij geloven in partnerships -langdurige, sterke samenwerkingen-. Door bij jou aanwezig te zijn op de werkvloer, weten we precies wat er speelt. Want juist door elkaar goed te leren kennen en mee te denken, weten we precies hoe jouw processen ingericht zijn. En kunnen we ook advies geven over bijvoorbeeld het beheer van templates en content. Gaat er iets mis? Dan lossen we dat direct op. We staan voor je klaar. Want we weten hoe belangrijk het is dat jouw processen strak blijven doorlopen.
Als je gevoelige data laat verwerken, wil je dat het veilig gebeurt. Daar kun je bij AddComm op rekenen. We beschikken over een ISO 27001 certificering én een ISAE 3402 type 2 verklaring én garanderen ook dat al jouw data binnen de Europese Unie opgeslagen en verwerkt wordt. Bekijk al onze certificeringen.
Door jouw klantcommunicatie te digitaliseren, worden handmatige processen geautomatiseerd. Dat levert niet alleen tijdwinst op, maar ook een kostenbesparing. Je krijgt inzichtelijk wie jouw doelgroep is en onze adviseurs kunnen vervolgens adviseren hoe je deze klanten het beste kunt benaderen om je doelen te bereiken. AddComm denkt graag mee om te komen tot een goed advies die aansluit op de vraag van jouw klant.