AddComm breidt multichannel klantcontact uit met DirectVoice.

Met DirectVoice voegt AddComm nu ook spraakberichten toe aan het brede scala van contactmogelijkheden met klanten. Automatisch gegenereerde uitgaande en inkomende gesprekken kunnen vanaf nu gecombineerd ingezet worden met SMS- en e-mailberichten, papieren mailings en webpresentment. Deze multichannel benadering herinnert klanten op effectieve wijze aan bijvoorbeeld betalingen en zorgt voor een hogere respons.

De spraakberichten van het door AddComm ontwikkelde DirectVoice bevatten automatisch gegenereerde variabelen, zoals achternaam, datum, tijd en bedrag. Voor een optimale respons van het spraakbericht zijn diverse vrouwen- en mannenstemmen beschikbaar. De berichten worden verzonden in High Definition kwaliteit.

Ook voor callcenters is DirectVoice interessant omdat de dienst aanvullend op de eigen inbound en outbound belcapaciteit kan worden ingezet. Grote aantallen uitgaande en inkomende telefoonberichten kunnen zo snel, effectief en kostenefficiënt verwerkt worden. Ook voicemail berichten kunnen met DirectVoice ingesproken worden. En klanten kunnen via DirectVoice direct reageren op het aanbod en bijvoorbeeld een betalingsafspraak maken of een reactie achterlaten.

Directeur Ludolf van der Veen van AddComm: "DirectVoice is een waardevolle aanvulling van ons multichannel portfolio voor effectief klantcontact. Spraak zorgt vaak voor een extra zetje, waardoor mensen direct in actie komen. Zeker in combinatie met de andere diensten van AddComm heb ik hoge verwachtingen van DirectVoice."

Over AddComm

AddComm biedt geïntegreerde oplossingen voor multichannel communicatie met klanten. Met als winst: snellere realisatie en respons, lagere kosten en vooral meer effect. Dit doen we met een uniek pakket gebruiksvriendelijke online tools en hoogwaardige dienstverlening voor productie plus verzending van gepersonaliseerde communicatie-uitingen. Via print en post, digitaal via e-mail, sms, FiNBOX, DigiAccept, webpresentment en online archiving, en vanaf vandaag dus ook met spraakberichten van DirectVoice.