Marketing & Communicatie - realtime customer journeys

Communicatie is overal. Technologie biedt nieuwe mogelijkheden, kanalen worden talrijker en verwachtingen stijgen. Als marketeer weet je dat je mee moet. De tijd van jouw klant is kostbaar. Jij beseft dat. Het is niet meer voldoende gepersonaliseerd te e-mailen. De consument verwacht meer. Hij verwacht dat jouw communicatie is afgestemd op zijn context. Op de situatie waarin hij zich bevindt. Realtime.

Wij helpen je daarbij.

Realtime communiceren met een omnichannel platform

Als veranderingen elkaar steeds sneller opvolgen en nieuwe technologieën ontstaan, is flexibiliteit een vereiste. Je wilt nieuwe kanalen kunnen inzetten, databronnen combineren en ontstane inzichten benutten. Alleen als je informatie direct bruikbaar weet te maken, kun je de concurrent een stap voor zijn.

Met AddComm Flow, ons realtime omnichannel communicatieplatform, leggen we de mogelijkheden hiervoor in jouw handen. Geen tickets meer inschieten bij de IT-afdeling. Realtime data altijd en overal beschikbaar. Informatie is een flow. De consument heeft continue toegang tot het internet en verwacht relevante informatie via het meest logische kanaal op het juiste tijdstip. Met AddComm Flow automatiseer je acties en volg je het ritme van je klant. Anyplace, anywhere, anytime.

Meer informatie?

Neem vrijblijvend contact met ons op.
Bel ons op 033 - 454 9000 of laat
je terugbellen.

Een overzicht van al onze
mogelijkheden

Veelgestelde vragen

Meest gestelde vragen

Het uitvoeren van complexe klantcommunicatieprocessen brengt met zich mee dat wij gevoelige klantdata verwerken voor grote organisaties. Om deze reden kiezen wij ervoor niet kenbaar te maken welke processen wij uitvoeren voor onze klanten. Het is als een extra laag binnen onze structuur van informatiebeveiliging. Voor ons én voor onze klanten.

Geanonimiseerde samenvattingen plaatsen wij wel op onze website. De volledige klantcases met naam en toenaam kun je gratis en vrijblijvend downloaden. In dat geval zit er altijd een medewerker van AddComm tussen om de validiteit van de aanvraag te controleren. Wij doen ons best om de gevraagde klantcases zo spoedig mogelijk te versturen. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat er enige tijd tussen de aanvraag en het verzenden zit. Wij vragen je begrip hiervoor.

AddComm ondersteunt haar klanten in het uitvoeren van communicatie via ieder gewenst kanaal. Bijvoorbeeld via gepersonaliseerd e-mailen, SMS of door het bouwen van een eigen app. Via ons platform AddComm Flow worden alle kanalen geïntegreerd en stellen we je in staat volledige customer journeys te bouwen. Bekijk hier al onze services.

Bij omnichannel communicatie merkt een klant geen verschil in communicatie, onafhankelijk van het gebruikte kanaal. Bij multichannel communicatie worden verschillende kanalen naast elkaar gebruikt. Bij omnichannel communicatie worden de kanalen door elkaar heen gebruikt. Meer informatie hierover lees je ook in onze blog over omnichannel communicatie.

Ja. AddComm heeft systemen voor gepersonaliseerde bulkcommunicatie maar ook voor individuele communicatie. Uitermate geschikt voor het bouwen van gepersonaliseerde customer journeys.

Meer weten?
Wij reageren
binnen 24 uur.

Of. Bel mij terug.