De kracht van AddComm is het leggen van verbindingen. In partnerships met onze klanten én tussen ieder denkbaar communicatiemiddel. Want door onze kennis te verbinden aan de processen van onze klanten maken we complexe klantcommunicatie simpel en overzichtelijk. Hoe? Met de kennis en expertise van onze medewerkers. De hoogste tijd dus om de mensen achter AddComm aan je voor te stellen. Zesde in de reeks is ons hoofd technische dienst Fayssal Asgadaouan.
Nadat Fayssal erachter kwam dat het loodgietersvak toch niet helemaal zijn ding was, is hij rond gaan kijken naar nieuwe uitdagingen in regio Utrecht. Fayssal; “Na hier en daar een baantje gehad te hebben, kwam AddComm in 2003 op mijn pad. Ik ben begonnen als oproepkracht in de weekenden, maar was eigenlijk op zoek naar iets vasts. Dit heb ik aangegeven en na vijf maanden hard werken, had ik al een vast contract gekregen. Daar was ik ontzettend blij mee!”
“Achttien jaar geleden stond ik nog achter de machines om enveloppen te vullen en nu ben ik verantwoordelijk voor het draaiende houden van het machinepark”
– Fayssal Asgadaouan – Hoofd technische dienst @ AddComm
Maar daar stopte het niet voor Fayssal. Met zijn technische achtergrond, leergierigheid en doorzettingsvermogen heeft hij zich in een aantal jaren namelijk ontwikkeld van oproepkracht en operator tot hoofd technische dienst. Fayssal vertelt je graag hoe dat ging: “Ik stapte helemaal blanco binnen bij AddComm. Zonder enige kennis. Maar na een tijdje haalde ik geen voldoening meer uit het couverteren -het handmatig en machinaal vullen van enveloppen-. Het werk van de monteur die af en toe langskwam om de machines te onderhouden en storingen op te lossen, leek mij veel interessanter. Gelukkig kreeg ik destijds de kans van Leonie om te gaan doen wat ik leuk vind: mezelf eerst ontwikkelen tot senior operator en later tot hoofd technische dienst. Zij zag mijn talent en had het vertrouwen dat het goed zou komen.” En het kwam goed! Fayssal: “Achttien jaar geleden stond ik nog achter de machines om enveloppen te vullen en nu ben ik verantwoordelijk voor het draaiende houden van het machinepark. Zo zie je maar dat er heel veel mogelijk is bij AddComm.”
Wanneer er een storing is of een productielijn stil komt te staan, komt Fayssal in actie: “Ik zorg ervoor dat alle machines in ons pand draaiende blijven. Dag in, dag uit. En omdat een storing zich nooit van tevoren aankondigt, is het elke dag weer een verrassing wat ik ga doen. Het ene moment help ik onze operators bij het oplossen van een storing, terwijl ik op een ander moment keukenkastjes ophang of toiletten ontstop. Wat voor mij de meest uitdagende storingen zijn? Degene waarvan de oplossing niet voor de hand ligt of waarvan leidinggevenden denken; krijgt Fays dit wel voor elkaar? Zolang ik blijf denken in mogelijkheden, is er geen storing die we niet kunnen oplossen.”
Als laatste vroegen we Fayssal wat werken bij AddComm zo leuk maakt. “Er heerst een hele positieve werksfeer bij AddComm. Iedereen is gelijk. Of je nu een hoge functie op kantoor hebt of in de productie werkt, we werken allemaal naar hetzelfde doel toe: de klanten voorzien van optimale klantcommunicatie. Vooral sinds de komst van onze productiemanager Bert Buurma is de werksfeer in het productieteam, waar ik het meest mee samenwerk, enorm verbeterd. Er staat nu écht een team en dat helpt mij ook om mijn werk beter te doen. Een wereld van verschil vergeleken met twee jaar geleden. Een ontwikkeling waar ik heel blij mee ben en waardoor ik mij nog steeds helemaal thuis voel bij AddComm!”
Ben je benieuwd wat wij voor jouw onderneming of juist voor jouw carrière kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.