AddComm

BLOG

Let’s Connect met teamleider trafficmanagement Nienke

share

De kracht van AddComm is het leggen van verbindingen. In partnerships met onze klanten én tussen ieder denkbaar communicatiemiddel. Want door onze kennis te verbinden aan de processen van onze klanten maken we complexe klantcommunicatie simpel en overzichtelijk. Hoe? Met de kennis en expertise van onze medewerkers. De hoogste tijd dus om de mensen achter AddComm aan je voor te stellen. We trappen de reeks af met onze teamleider trafficmanagement Nienke Blokland.

Dat grote gebouw langs de snelweg

Als inwoonster van Vathorst was Nienke al vaak langs het gebouw van AddComm gereden. Dus toen ze 4,5 jaar geleden op zoek was naar een nieuwe baan, besloot ze toch maar eens op onderzoek uit te gaan. Nienke: “Ik was eigenlijk altijd al nieuwsgierig naar wat zich binnenin dat grote gebouw langs de A1 Amersfoort afspeelde. Via de website kwam ik erachter dat AddComm zich focust op het simpel en overzichtelijk maken van klantcommunicatie voor tal van opdrachtgevers. Een compleet nieuwe branche voor mij. Maar de vacature die openstond voor trafficmanager, sprak mij wel heel erg aan. Ik besloot te solliciteren en kon niet wachten om deze uitdaging met beide handen aan te grijpen.”

Trafficmanager Nienke: het eerste aanspreekpunt voor onze klanten

“Als trafficmanager bij AddComm ben je het eerste aanspreekpunt voor bestaande klanten. Simpel gezegd betekent dit dat ik -samen met mijn collega’s- verantwoordelijk ben voor het goed begeleiden en verwerken van alle opdrachten, issues en aanvragen die bij ons binnenkomen.

Geen dag is hetzelfde. Elke klant is uniek en daarmee de vragen ook. De ene keer belt een klant met de vraag om mee te denken over het uitbreiden van hun klantportaal. Terwijl je het volgende moment weer bezig bent met het inplannen van een grote mailing die dezelfde dag nog geprint en verstuurd moet worden”, vertelt Nienke over haar functie. Die variatie in werkzaamheden en het klantgericht werken, is dan ook meteen het meest uitdagende aan haar werk: “Omdat AddComm zo’n groot en divers klantenbestand heeft, heb ik elke dag te maken met verschillende type klanten. Maar ook het soort processen en de technieken die daarachter hangen, zijn elke keer anders. En dat maakt dat ik continu word uitgedaagd om samen met de klant en mijn collega’s nieuwe, betere én efficiëntere oplossingen te bedenken.”

Leading Customer Communication

“In mijn ogen is AddComm echt vooruitstrevend als het gaat om klantcommunicatie. We luisteren naar onze klanten, kijken naar de ontwikkelingen in de markt en blijven vooroplopen in de oplossingen en technieken die we bedenken en zelf ontwikkelen. Zo kunnen we meegaan in de veranderende wensen van onze klanten én hun omgeving”, vertelt Nienke wanneer we haar vragen wat Leading Customer Communication volgens haar betekent. Ook vertelt ze dat ze daar als teamleider trafficmanagement een mooie rol in kan spelen: “Omdat ik veel contact heb met klanten, weet ik wat er bij hen speelt. Hierdoor kan ik ze proactief adviseren over het optimaliseren van hun klantcommunicatieproces. En speelt er iets waarbij het nuttig is dat er iemand aansluit met een andere expertise? Dan zorgen wij dat mensen aan elkaar gekoppeld worden. Want in alles wat wij bij AddComm -en zeker binnen onze afdeling- doen, staat de klantwens centraal. Ik blijf mezelf dan ook elke dag weer uitdagen om scherp te blijven op het nóg beter en efficiënter maken van de processen van onze klanten. Dat noem ik Leading Customer Communication.”

Ben je benieuwd wat wij voor jouw onderneming of juist voor jouw carrière kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.

share

Laat ons je meer vertellen!

AddComm
Whitepaper

AddComm maakt in een steeds complexere wereld klantcommunicatie simpel. We verbinden nieuwe technologieën aan bestaande om zo optimale klantcommunicatie te creëren. Benieuwd hoe je van jouw facturatieproces een krachtige klantbeleving maakt? Download dan onze whitepaper.

 

Download nu

AddComm

–