AddComm

Blog

Let’s Connect met productiemedewerker Alireza

share

AddComm maakt complexe klantcommunicatie simpel door een geautomatiseerde communicatieflow op maat. Of jij je klant nu wilt bereiken met gepersonaliseerde direct mail, via social media kanalen, MijnOverheid of sms, per chat, voice of met brochures. Juist omdat onze medewerkers zo belangrijk zijn in het proces, stellen we in de Let’s Connect blog de mensen achter AddComm aan je voor. Deze maand vertelt Alireza Azarnejad hoe het is om bij AddComm te werken als productiemedewerker.

De werkweek van productiemedewerker Alireza

Alle fysieke klantcommunicatie in boekvorm, van cursus- en lesmateriaal tot proefboeken en brochures, komt voorbij op de afdeling Books waar Alireza sinds 2019 werkzaam is: “Onze afdeling is verantwoordelijk voor het printen, inbinden, afwerken en verzenden van allerlei soorten boeken. Binnen ons team -waar we nu met z’n drieën werken- ben ik verantwoordelijk voor het afwerken en verzenden van de boeken. Maar ik ben voor een aantal onderwijsklanten ook verantwoordelijk voor het hele proces. Van het boren, snijden, sealen en inpakken van de pakketten tot het verzenden van het lesmateriaal. Voor een opleider van vakmensen in de bouw verstuur ik bijvoorbeeld wel zo’n 50 verschillende soorten pakketten per dag. Je moet dan goed opletten of je de juiste vouchers, boeken en losse lesbladen dan wel in de juiste doos doet. Naast mijn werk op de books-afdeling, spring ik ook bij wanneer collega’s van andere afdelingen hulp nodig hebben of er ziekte is. Dan kan ik ineens achter de couverteermachine staan of de post wegbrengen. Dat maakt mijn werk heel afwisselend. Elke dag is anders en daardoor ga ik elke dag weer met plezier naar mijn werk.”

Leading Customer Communication: jezelf elke dag uitdagen om het nóg beter te doen

Wat Leading Customer Communications volgens Alireza betekent? “Het team van AddComm bedenkt elke dag weer nieuwere, betere en efficiëntere oplossingen voor optimale klantcommunicatie. En dat zie je ook terug bij ons op de werkvloer. Er wordt geïnvesteerd in innovatie en techniek. Zo worden onze productieprocessen bijvoorbeeld verbeterd, zodat wij nog sneller en slimmer kunnen werken. Maar we proberen klachten ook zoveel mogelijk te voorkomen en we passen kwaliteitscontroles toe.” Maar niet alleen AddComm blijft innoveren. Ook Alireza daagt zichzelf elke dag weer uit om het beter te doen dan de dag ervoor: “Ik wil elke dag weer iets nieuws leren en mijn werk verbeteren, zodat ik kwaliteit lever en zo efficiënt en effectief mogelijk werk. Ik wil bijvoorbeeld heel graag alles leren over de couverteermachine, voor als ik later misschien wel iets anders wil gaan doen binnen AddComm. Daar krijg ik gelukkig ook de ruimte voor.”

“Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk en krijg hier de ruimte om mijzelf te ontwikkelen.”

– Alireza Azarnejad – Productiemedewerker @ AddComm

Werken bij AddComm: je voelt je gelijk thuis

“Vanaf het eerste moment dat ik bij AddComm binnenliep voelde ik mij er al thuis. Het is een heel zorgzame werkgever: ze zijn oprecht met ons betrokken en er wordt ook in het personeel geïnvesteerd. Zo krijgen we de ruimte om te groeien en organiseren ze regelmatig leuke uitjes. Ik heb het gewoon heel erg naar mijn zin hier en ben blij dat AddComm op mijn pad is gekomen na bijna 25 jaar eigen ondernemer te zijn geweest,” vertelt Alireza wanneer we hem vragen hoe het is om bij AddComm te werken. Wil jij dat nou ook? We zoeken nog collega’s! Bekijk onze vacatures en solliciteer gemakkelijk via onze website. Of stuur onze hr-manager Inge Boone een berichtje via de chat.

Ben je benieuwd wat wij voor jouw onderneming of juist voor jouw carrière kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.

Laat ons je meer vertellen over:

Let’s Connect met productiemedewerker Alireza

Leonie van der Veen
CEO AddComm

share

AddComm
Trendrapport

Technologie heeft de afgelopen jaren de manier waarop bedrijven en klanten met elkaar omgaan volledig op zijn kop gezet. Het gedrag en de voorkeuren van klanten veranderen door technologische innovaties namelijk continu. En ook de komende vijftien jaar blijft dat zo. Ben jij klaar voor de consument van 2035; een klant die steeds veeleisender wordt in hun verwachtingen ten aanzien van service?!

 

Ontvang nu

AddComm

Gerelateerde blogs