AddComm

Blog

Let’s Connect met key accountmanager Mona Ignacia

share

De kracht van AddComm is het leggen van verbindingen. In partnerships met onze klanten én tussen ieder denkbaar communicatiemiddel. Want door onze kennis te verbinden aan de processen van onze klanten maken we complexe klantcommunicatie simpel en overzichtelijk. Hoe? Met de kennis en expertise van onze medewerkers. De hoogste tijd dus om de mensen achter AddComm aan je voor te stellen. Deze maand stellen we onze key accountmanager Mona Ignacia aan je voor.

De werkweek van key accountmanager Mona

Na jarenlang filerijden tussen Amsterdam en Amersfoort was Mona toe aan een nieuwe uitdaging in Amersfoort. Via een vacature op LinkedIn kwam ze bij AddComm terecht. Dat is inmiddels alweer drie jaar geleden. Wat ze dan zoal doet als key accountmanager bij AddComm? Daar vertelt ze graag over in dit blogartikel.

“Ik heb een strategische salesrol die wat mij betreft bestaat uit pijlers als relatiebeheer, advisering, contractmanagement en kennis delen. Klanten blij maken én houden met klantcommunicatie-oplossingen die ervoor zorgen dat onze relaties hun klanten beter weten te bereiken. Ik heb dus veel contact met klanten. Van woningcorporaties en gemeenten tot belastingsamenwerkingen. Per mail, telefonisch, via Teams en gelukkig ook weer fysiek; door live op de koffie te gaan bij mijn klanten. Door deze contactmomenten weet ik wat er speelt bij mijn klanten én waarbij wij ze kunnen helpen. Naast deze vaste contactmomenten gaat er ook veel tijd zitten in het opstellen van contracten en offertes, het (mee)schrijven aan aanbestedingen of het voorbereiden van een presentatie of webinar. Dit maakt mijn werkweek heel variërend.”

Leading Customer Communication

AddComm staat voor Leading Customer Communication. Wat dat volgens Mona betekent en hoe zij dat terugziet in haar werk? Mona: “Wij zijn dé regisseur voor alle klantcommunicatie die onze klanten versturen en ontvangen. Met onze kennis en oplossingen zorgen we ervoor dat onze relaties met hun klanten in verbinding blijven én dat ze hen weten te bereiken. Maar met ‘leading’ zijn ben je meer dan de regisseur. Je loopt voorop in de markt, weet wat er speelt én deelt die kennis continu met klanten. Het trendrapport dat we onlangs lanceerden, is daar een mooi voorbeeld van.”

“Met ‘leading’ zijn ben je meer dan de regisseur. Je loopt voorop in de markt, weet wat er speelt én deelt die kennis continu met klanten.”

– Mona Ignacia – Key accountmanager @ AddComm

Connect: mensen aan elkaar verbinden en er staan voor je klant

AddComm verbindt alle middelen en systemen op een slimme en efficiënte manier. En om dat zo goed mogelijk te kunnen doen geloven we in partnerships met onze klanten.

We vroegen Mona hoe zij deze pijler terugziet in haar werk als key accountmanager. Mona: “De pijler Connect vat mijn rol eigenlijk heel goed samen. Ik heb continu contact met onze klanten en wil hen helpen in het realiseren van hun ambities. Waar willen ze naartoe, welke ontwikkelingen zijn er bij onze partners en hoe blijven we goed op elkaar aangesloten? Daarnaast zet ik mijzelf er ook voor in dat we doen wat we beloven. En dan betekent soms ook onze organisatie even op scherp zetten. Dat hoort erbij, naast je klant staan. Dan spreek je in mijn ogen echt van een partnership.”

Werken bij AddComm: work hard, play hard

Werken bij AddComm betekent voor mij werken in een omgeving waar hard werken en plezier maken hand in hand gaan.”, vertelt Mona. Ze kan zich dan ook helemaal vinden in de tekst ‘work hard, play hard’ die op de muur in de ballenbak staat. Mona: “Ik heb plezier in mijn werk, heb leuke collega’s én ik word steeds uitgedaagd om te leren en mijzelf te ontwikkelen. Bij AddComm doe je dat vooral door te doen. Want dan zie je meteen wat het verschil is en wat je acties opleveren. Dat spreekt mij enorm aan! Wat mij ook aanspreekt is dat we bij AddComm geen in beton gegoten regels hebben of een heel strikte hiërarchie. We gaan er met z’n allen voor en krijgen wat nodig is samen voor elkaar. We fixen het samen is dan ook het motto. En dat is waar AddComm zich in mijn ogen wel echt in onderscheidt.”

Ben je benieuwd wat wij voor jouw onderneming of juist voor jouw carrière kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.

Laat ons je meer vertellen over:

Let’s Connect met key accountmanager Mona Ignacia

Leonie van der Veen
CEO AddComm

share

AddComm
Trendrapport

Technologie heeft de afgelopen jaren de manier waarop bedrijven en klanten met elkaar omgaan volledig op zijn kop gezet. Het gedrag en de voorkeuren van klanten veranderen door technologische innovaties namelijk continu. En ook de komende vijftien jaar blijft dat zo. Ben jij klaar voor de consument van 2035; een klant die steeds veeleisender wordt in hun verwachtingen ten aanzien van service?!

 

Ontvang nu

AddComm

Gerelateerde blogs