Klantcommunicatie

Communiceer persoonlijk en op maat met multichannel klantcommunicatie

De moderne consument wenst  persoonlijke informatie op maat van uw organisatie te ontvangen op het moment dat hij het wenst en via het medium van zijn keuze. Fysiek via print en mail of digitaal via e-mail, sms, SignMail, webpresentment of zelfs een app. Zo ontvangt iedere relatie zijn eigen informatie in een persoonlijk document. Kwalitatief klantcontact dat leidt tot hoge tevredenheid en loyaliteit. Met de unieke knowhow en systemen van AddComm kunt u dit nu realiseren.

Ook een bestaand contactmoment, zoals bijvoorbeeld een factuur of een betalingsherinnering kan met multichannel communicatie verrijkt worden. Met onze flexibele oplossingen voegt u eenvoudig uw marketingboodschap toe, waardoor u van ieder communicatiemoment een marketingkanaal maakt.

Voordelen multichannel klantcommunicatie

  • Klantvriendelijke gepersonaliseerde informatie
  • Communicatie op maat: print en digitaal
  • Hogere klanttevredenheid
  • Minder vragen van klanten
  • Lagere kosten
  • Vlekkeloze samenwerking in uw IT-omgeving

Verhoog ook de klanttevredenheid bij uw klanten met persoonlijke informatie op maat. Bekijk de cases van toonaangevende bedrijven en neem contact met ons op, bel: 033-4549000