AddComm

OMNICHANNEL 
KLANTCOMMUNICATIE

 

Klantcommunicatie is overal. Klanten hebben realtime toegang tot talloze kanalen. En elke klant heeft daarbij zijn of haar eigen voorkeuren. Facturen per post, reageren op serviceberichten per mail, de post of via Facebook Messenger. En een betaallink per SMS of WhatsApp. Heb je moeite om de mogelijkheden en bijbehorende verwachtingen die in hoog tempo toenemen bij te benen? AddComm neemt deze pijn bij je weg. Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf?

Hogere klanttevredenheid: benader de klant zoals hij dat wil
Volledige grip en controle op alle uitingen
100% AVG-proof

Klantcommunicatie
anyplace, anywhere, anytime

Staat de klant centraal in jouw organisatie? “Ja natuurlijk”, hoor ik je zeggen. Maar is dat ook hoe jouw klant dat ervaart? Heb jij jouw communicatie zo goed mogelijk afgestemd op de ontvanger of valt hier nog winst op te behalen?

Met omnichannel klantcommunicatie staat de klant centraal. Altijd en overal. Omnichannel klantcommunicatie betekent namelijk dat de klant geen verschil ervaart als hij contact met jouw bedrijf heeft via e-mail, Instagram, per post of gewoon via de telefoon. Jouw bedrijf is overal aanwezig en communiceert onafhankelijk van het kanaal met de klant.

Onze
Visie en aanpak

Onze consultants denken graag mee over de invulling van jouw klantcommunicatieproces. We verdiepen ons in jouw klant, cliënt of burger en werken samen een omnichannel communicatiestrategie op maat uit. Waarbij we de snelheid en het gemak van digitale communicatie combineren met de vertrouwde en opvallende kwaliteiten van fysieke post.

Wij zijn er namelijk van overtuigd dat online en offline communicatie elkaar niet bijten, maar elkaar juist versterken. Daarom ontzorgen wij jou in het gehele klantcommunicatieproces. Van uitgaande communicatiekanalen, zoals e-mail, sms, WhatsApp en gesproken Voice berichten tot het afhandelen van alle inkomende (fysieke en digitale) uitingen. We overzien het geheel, stellen jouw klant centraal en maken het zo simpel als maar kan. Want wat complex is, maken wij graag simpel en overzichtelijk. Zo houd jij volledige grip en controle op alle uitingen.

 

Maak een afspraak

De kracht van AddComm zit in de flexibiliteit die ze hebben om met veranderingen om te gaan.

Bepaal samen met Leonie de
strategie voor jouw bedrijf!

Plan een strategische sessie

Omnichannel communicatie
Strategie

Ben je nog niet gestart met omnichannel communicatie? Dan kun je geen dag langer meer wachten. Ons advies: ontwerp een flexibele, toekomstbestendige strategie en start klein. De tijd om een gedetailleerd plan te maken is er niet. Want wat vandaag nieuw is, is morgen standaard en overmorgen verouderd.

Met de oplossingen van AddComm staat ieder kanaal tot jouw beschikking. Realtime data zijn altijd en overal beschikbaar. Via ons eigen platform benader je iedere individuele consument via het kanaal van zijn of haar voorkeur, met hyper-gepersonaliseerde informatie. En tegelijkertijd verwerken we alle inkomende communicatie snel, secuur en gestroomlijnd. Automatiseer acties en volg het ritme van je klant. Anyplace, anywhere, anytime.

Bepaal samen met Anne-Fleur de strategie voor jouw bedrijf.

Omnichannel
Blogs

Andere
Kennisgebieden

Data Management

Data
Management
Meer wetenÎ

Digitale Transformatie

Digitale
Transformatie
Meer wetenÎ