AddComm

DIGITALE 
TRANSFORMATIE

 

De wereld om ons heen verandert snel. Nieuwe communicatiemiddelen, nieuwe mogelijkheden, nieuwe uitdagingen: het volgt elkaar in rap tempo op. Maar hoe zorg je nu dat jij vandaag al klaar bent voor de uitdagingen van morgen? AddComm helpt jou om je klantcommunicatie te automatiseren, optimaliseren én digitaliseren. Zodat je op de juiste manier kunt meebewegen met de markt, meerwaarde toevoegt voor de klant en geen omzet en klanten misloopt. Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf?

De klant staat centraal: reageer snel op de behoefte van jouw klanten
Besparen op portokosten
Geen handmatige werkzaamheden meer
Alle interne en externe systemen aan elkaar gekoppeld

Digitale transformatie
ben jij al ingestapt?

Print & mail of digitaal, van postkamer tot klantportaal: bij AddComm verbinden we alle middelen en systemen op een slimme en efficiënte manier. Door elkaar goed te kennen en mee te denken, weten we precies hoe jouw processen ingericht zijn. Én kunnen we automatiseren, optimaliseren en digitaliseren waar nodig. Zodat je succesvol mee kunt bewegen met de wereldwijde digitale transformatie

Klantcommunicatie
automatiseren

Handmatige processen zijn kostbaar en hebben een hoge risicofactoor. Een typefout is immers zo gemaakt. Daarnaast dragen handmatige processen niet bij om klanten goed te bedienen.

Automatisering maakt deze omslachtige en tijdrovende acties eenvoudig. Ons platform automatiseert en regisseert relevante, persoonlijke klantcommunicatie die aansluit bij de voorkeuren van jouw klant. Is handmatig ingrijpen toch nodig? Dan is ‘human intervention’ mogelijk. Automatiseer acties en volg het ritme van je klant. Anyplace, anywhere, anytime.

Maak een afspraak

Het is de verwachting van de moderne consument dat hij op ieder moment van de dag, via ieder mogelijk kanaal in contact moet kunnen staan met jouw bedrijf.

Bepaal samen met Anne-Fleur de
strategie voor jouw bedrijf!

Plan een strategische sessie

Klantcommunicatie
digitaliseren

Het digitaliseren van jouw klantcommunicatie helpt je om meerwaarde toe te voegen voor je klanten én onderscheidend te zijn. Hoe we dat doen? We denken samen vooruit, zetten een stip op de horizon en bedenken hoe we nu al kunnen inspelen op de customer journey van morgen.

Op welke momenten komt de klant in aanraking met je bedrijf en welke behoeften zijn er op die verschillende momenten? En hoe maak je het de klant zo makkelijk mogelijk om te reageren? Samen kijken we naar verschillende vraagstukken, waarvan de antwoorden moeten leiden tot nieuwe proposities, middelen, kanalen of zelfs nieuwe businessmodellen. Nu al kijken naar de dag van morgen: dat is waar het bij digitale transformatie om gaat. En onze consultants helpen jou daar graag bij.

Bepaal samen met Anne-Fleur de strategie voor jouw bedrijf.

Gerelateerde
Blogs

Andere
Kennisgebieden

Omnichannel Klantcommunicatie

Omnichannel
Klantcommunicatie
Meer wetenÎ

Data Management

Data
Management
Meer wetenÎ