AddComm

DATA
MANAGEMENT

 

In jouw database zit veel waardevolle klantinformatie. Maar hoe koppel je deze klantdata aan elkaar en hoe zorg je ervoor dat de ROI van jouw campagnes blijft stijgen? Door de informatie uit jouw database op de juiste manier te benutten, wordt jouw communicatie relevanter en persoonlijker. Zo bouw je een duurzame relatie op met jouw klanten. Benieuwd naar de mogelijkheden rondom datamanagement voor jouw bedrijf? AddComm helpt je graag bij het proces van data naar relevante en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf?

Opschonen en verrijken van data
Relevante en gepersonaliseerde klantcommunicatie
Hogere ROI

Het succes van klantcommunicatie wordt bepaald door de perfecte match tussen boodschap, presentatie en doelgroepselectie. Het is daarom een must om klantdata in te zetten binnen jouw klantcommunicatie. Want pas wanneer jij in het bezit bent van volledige en actuele informatie over jouw klanten, kun je effectief en persoonlijk met hen communiceren. Met de juiste boodschap, op het juiste moment en via het gewenste kanaal.

AddComm vertaalt jouw data naar waardevolle informatie. Het resultaat? Relevante, persoonlijke communicatie en een duurzame relatie met jouw klanten.

Onze
aanpak

Datamanagement start met opschonen van jouw huidige klantdata. We controleren jouw databestanden en passen deze aan indien nodig. Bijvoorbeeld door jouw adressenbestand te ontdubbelen. Het resultaat? Een complete, actuele database van hoge kwaliteit. Zodat je op basis van deze data de juiste beslissingen kan nemen.

Daarna gaan we jouw data verrijken. We koppelen jouw data aan externe bronnen, doorbreken datasilo’s en brengen databronnen bij elkaar. Zo krijgen we een volledig klantbeeld én kunnen we inzoomen op unieke klantprofielen. Deze klantprofielen bouwen we op in ons data managementplatform. Daarmee kunnen we jouw klanten segmenteren en alleen die communicatie uitsturen die voor hen relevant is.

Maak een afspraak

Het is de verwachting van de moderne consument dat hij op ieder moment van de dag, via ieder mogelijk kanaal in contact moet kunnen staan met jouw bedrijf.

Bepaal samen met Arne de
strategie voor jouw bedrijf!

Plan een strategische sessie

Inzicht
en optimalisatie

Een optimale customer experience realiseer je door de juiste inzet van klantdata. Je moet precies weten welke contactpunten jouw klanten hebben met jouw bedrijf, welke content daarbij hoort en op welk moment het relevant is. Maar hoe krijg je dit inzichtelijk? AddComm bouwt dashboards om inzichten te creëren in jouw database en campagnes. We gebruiken jouw klantdata om optimaal te communiceren met jouw klant.

We analyseren jouw data en creëren nieuwe inzichten en kansen voor de toekomst. Deze data gebruiken we om toekomstig gedrag te voorspellen. En om jouw klantcommunicatieproces volledig af te stemmen op je klant. Zo verhoog je de klanttevredenheid en de klantrelatie. En het zorgt bovendien voor een efficiëntere besteding van jouw marketingbudget.

De consultants van AddComm helpen jou graag met het opschonen en verrijken van jouw data. Zodat jij optimaal kan communiceren met jouw klant, succesvolle marketingcampagnes creëert en tevreden, loyale klanten krijgt.

Bepaal samen met Anne-Fleur de strategie voor jouw bedrijf.

Gerelateerde
Blogs

Andere
Kennisgebieden

Omnichannel Klantcommunicatie

Omnichannel
Klantcommunicatie
Meer wetenÎ

Digitale Transformatie

Digitale
Transformatie
Meer wetenÎ