IT - one system to rule them all

Als IT-er heb je het druk. En niet een klein beetje. Hoe vaak staat er niet iemand aan je bureau om 'even' iets tussendoor te kunnen regelen? Hoeveel tickets staan er nog open in je TopDesk omgeving?

Wij helpen je tijd te besparen door gebruiksvriendelijke tools voor jou en de eindgebruiker. Output documenten beheren of aanpassen? Dat kan je eindgebruiker vanaf nu zelf. Een nieuw communicatiekanaal toevoegen? Een fluitje van een cent voor jou. Een API-koppeling leggen tussen twee applicaties? In tien minuten loop je de wizard door en start je met het uitwisselen van data.

AddComm Flow: de connector binnen jouw IT-landschap

In een grote en complexe organisatie heb je als IT-er te maken met heel wat systemen. Vanuit de business krijg je de vraag of die systemen niet 'met elkaar kunnen praten'. Waarom is het financiële systeem en het CRM niet aan elkaar gekoppeld? Maar het bouwen én beheren van koppelingen tussen alle verschillende systemen is een kostbare en tijdrovende klus.

Meet AddComm Flow: de connector binnen jouw IT-landschap. In 10 minuten bouw je zelf je API-koppeling. Het beheren ervan wordt voor je geregeld. Maar daar stopt het niet.

AddComm Flow koppelt niet alleen maar verwerkt ook bijvoorbeeld e-mail bounces of betaalstatussen. AddComm Flow is niet alleen de connector, maar ook een workflow-engine waarmee je handmatige acties eenvoudig automatiseert.

Welke processen wil jij automatiseren?

Meer informatie?

Neem vrijblijvend contact met ons op.
Bel ons op 033 - 454 9000 of laat
je terugbellen.

Een overzicht van al onze
mogelijkheden

Veelgestelde vragen

Meest gestelde vragen

Het uitvoeren van complexe klantcommunicatieprocessen brengt met zich mee dat wij gevoelige klantdata verwerken voor grote organisaties. Om deze reden kiezen wij ervoor niet kenbaar te maken welke processen wij uitvoeren voor onze klanten. Het is als een extra laag binnen onze structuur van informatiebeveiliging. Voor ons én voor onze klanten.

Geanonimiseerde samenvattingen plaatsen wij wel op onze website. De volledige klantcases met naam en toenaam kun je gratis en vrijblijvend downloaden. In dat geval zit er altijd een medewerker van AddComm tussen om de validiteit van de aanvraag te controleren. Wij doen ons best om de gevraagde klantcases zo spoedig mogelijk te versturen. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat er enige tijd tussen de aanvraag en het verzenden zit. Wij vragen je begrip hiervoor.

AddComm ondersteunt haar klanten in het uitvoeren van communicatie via ieder gewenst kanaal. Bijvoorbeeld via gepersonaliseerd e-mailen, SMS of door het bouwen van een eigen app. Via ons platform AddComm Flow worden alle kanalen geïntegreerd en stellen we je in staat volledige customer journeys te bouwen. Bekijk hier al onze services.

Bij omnichannel communicatie merkt een klant geen verschil in communicatie, onafhankelijk van het gebruikte kanaal. Bij multichannel communicatie worden verschillende kanalen naast elkaar gebruikt. Bij omnichannel communicatie worden de kanalen door elkaar heen gebruikt. Meer informatie hierover lees je ook in onze blog over omnichannel communicatie.

Ja. AddComm heeft systemen voor gepersonaliseerde bulkcommunicatie maar ook voor individuele communicatie. Uitermate geschikt voor het bouwen van gepersonaliseerde customer journeys.

Meer weten?
Wij reageren
binnen 24 uur.

Of. Bel mij terug.