Incasso - van product naar procesoplossing

Betaald krijgen is van levensbelang voor iedere organisatie. En als het even kan op tijd. Maar niet iedere klant betaalt. En zeker niet op tijd. Dat heeft impact op je cashflow en je incassokosten lopen op. Om over de verborgen kosten nog maar te zwijgen.

Veel tevreden klanten van AddComm kwamen ooit bij ons met de vraag om een product te maken waardoor hun klant sneller en vaker zou gaan betalen. Aan al deze klanten stelden wij de vraag: is een enkel product wel de oplossing of wil je juist de output van jouw proces verbeteren?

Het antwoord laat zich raden.

Een incassoproces met de beste output

Tegenwoordig helpen we bij AddComm om het incassoproces van onze klanten te verbeteren. Dat doen we door jouw factuur op iedere denkbare manier bij de consument onder de aandacht te krijgen. Met optimaal gebruikersgemak en volledig geautomatiseerd.

We zetten hiervoor producten in zoals DigiAccept en gebruiken kanalen zoals email, SMS, telefoon en social media. En als het nodig is, grijpen we terug op onze roots: printen, couverteren en verzenden. Voor iedere consument het gewenste kanaal.

En betalen? Via iDeal, een digitale machtiging, het treffen van een betalingsregeling of op een andere wijze: vertel ons hoe je jouw klanten wilt laten betalen, wij hebben het in huis.

Meer informatie?

Neem vrijblijvend contact met ons op.
Bel ons op 033 - 454 9000 of laat
je terugbellen.

Een overzicht van al onze
mogelijkheden

Veelgestelde vragen

Meest gestelde vragen

Het uitvoeren van complexe klantcommunicatieprocessen brengt met zich mee dat wij gevoelige klantdata verwerken voor grote organisaties. Om deze reden kiezen wij ervoor niet kenbaar te maken welke processen wij uitvoeren voor onze klanten. Het is als een extra laag binnen onze structuur van informatiebeveiliging. Voor ons én voor onze klanten.

Geanonimiseerde samenvattingen plaatsen wij wel op onze website. De volledige klantcases met naam en toenaam kun je gratis en vrijblijvend downloaden. In dat geval zit er altijd een medewerker van AddComm tussen om de validiteit van de aanvraag te controleren. Wij doen ons best om de gevraagde klantcases zo spoedig mogelijk te versturen. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat er enige tijd tussen de aanvraag en het verzenden zit. Wij vragen je begrip hiervoor.

AddComm ondersteunt haar klanten in het uitvoeren van communicatie via ieder gewenst kanaal. Bijvoorbeeld via gepersonaliseerd e-mailen, SMS of door het bouwen van een eigen app. Via ons platform AddComm Flow worden alle kanalen geïntegreerd en stellen we je in staat volledige customer journeys te bouwen. Bekijk hier al onze services.

Bij omnichannel communicatie merkt een klant geen verschil in communicatie, onafhankelijk van het gebruikte kanaal. Bij multichannel communicatie worden verschillende kanalen naast elkaar gebruikt. Bij omnichannel communicatie worden de kanalen door elkaar heen gebruikt. Meer informatie hierover lees je ook in onze blog over omnichannel communicatie.

Ja. AddComm heeft systemen voor gepersonaliseerde bulkcommunicatie maar ook voor individuele communicatie. Uitermate geschikt voor het bouwen van gepersonaliseerde customer journeys.

Meer weten?
Wij reageren
binnen 24 uur.

Of. Bel mij terug.