SNS Bank

'Met het gebruik van Web2Connect is de opstarttijd van onze DM-campagnes aanzienlijk verkort.'

Met regelmaat voert de marketingafdeling van SNS Bank via diverse kanalen marktbewerkingcampagnes uit. Jurriën Kamst, afdelingshoofd Klant Contact Marketing van SNS Bank: 'Onze wens was om marketingcampagnes in eigen hand te houden, maar wel tijdwinst te behalen op de opzet. Veel van onze campagnes keren terug met slechts een kleine wijziging, bijvoorbeeld in de rentestanden. Zo'n tekstuele wijziging wilden we zelf kunnen doorvoeren. Met de implementatie van Web2Connect is dat mogelijk geworden.'

Gebruiksvriendelijke webinterface

Jurriën Kamst vertelt verder: 'Een gebruiksvriendelijke online webinterface had de voorkeur. Dat maakte de keuze voor AddComm Direct makkelijk: Onze marketingmedewerkers kunnen met Web2Connect vanaf hun eigen werkplek op eenvoudige wijze op elk gewenst moment DM-Campagnes opzetten. We uploaden de bestanden, maken selecties, kiezen het geschikte template en voeren teksten en variabelen in. Vervolgens controleren en accorderen we de printproeven, kiezen de bijsluiters en verzendenvelop en zetten de order in productie. Via Web2Connect kunnen we ook de status van het project volgen. Zo behouden we toch de controle over onze DM-campagnes.'

Procesbeheersing

Jurriën Kamst is erg te spreken over de aanpak van AddComm Direct: 'AddComm is proactief en heeft een overzichtelijk prijsmodel. De online mogelijkheden geven ons de kans om onze communicatie te verbeteren.'