FiNBOX

Uw klanten kunnen in hun eigen vertrouwde omgeving voor internetbankieren uw nota ook digitaal ontvangen. De voordelen van FiNBOX zijn groot. Uw klanten kunnen op iedere gewenst moment en vanaf iedere computer inloggen op internetbankieren en uw rekening betalen. Alle specificaties en kenmerken hoeven niet te worden ingevoerd, waardoor een foutieve betaling uitgesloten is. En u realiseert een grote kostenbesparing op print en portokosten.

AddComm maakt van uw factuurgegevens een Digitale Nota in uw eigen huisstijl en plaatst deze in de zeer goed beveiligde internetbankieromgeving van uw klanten. Sommige klanten stellen het op prijs om een fysieke nota te blijven ontvangen. AddComm maakt op basis van uw bestand een splitsing en kan zo iedere klant de nota sturen via het kanaal van hun keuze. Bied uw klanten ook het betaalgemak van FiNBOX en neem contact met ons op voor een adviesgesprek of een offerte op maat.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van multichannel billing voor uw organisaties? Of hoe wij u kunnen begeleiden in de digitalisering van uw factureren? Neem dan contact met ons op via: 033-4549000.

 

 

 

 

Hoe werkt FiNBOX?