E-mail

Veel mensen lezen hun e-mail beter dan hun post. Veel organisaties versturen daarom een e-mail met een Digitale Nota als bijlage. Ook kunt u e-mail inzetten om uw klanten er aan te herinneren dat een betaling nog open staat. E-mail is ook uitstekend in te zetten om uw klanten er op te attenderen dat er in zijn eigen omgeving voor internetbankieren een klaar voor betaling staat.

Een link in uw e-mail bericht verwijst ze er direct naar door. Is de e-mail na bijvoorbeeld twee weken nog niet geopend? Dan kunt u via AddComm alsnog een papieren nota factuur versturen. Zelfs wanneer een e-mail onbezorgbaar is, door een foutief adres of een volle inbox, wordt deze alsnog via een ander kanaal aangeboden. Bijvoorbeeld via de post, zodat uw facturatieproces geen vertraging oploopt.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van multichannel billing voor uw organisaties? Of hoe wij u kunnen begeleiden in de digitalisering van uw factureren? Neem dan contact met ons op via: 033-4549000.