DirectVoice

DirectVoice is een volledig geautomatiseerde spraakberichten service. Met DirectVoice kunt automatisch gegenereerde uitgaande en inkomende gesprekken gecombineerd inzetten met SMS- en e-mailberichten, papieren mailings en webpresentment. Deze multichannel benadering herinnert uw klanten op effectieve wijze aan bijvoorbeeld betalingen en zorgt voor een hogere respons.

De spraakberichten van Direct Voice bevatten automatisch gegenereerde variabelen, zoals achternaam, datum, tijd en bedrag. Voor een optimale respons van het spraakbericht zijn diverse vrouwen- en mannenstemmen beschikbaar. De berichten worden verzonden in High Definition kwaliteit.

Ook voor callcenters is DirectVoice interessant omdat de dienst aanvullend op de eigen inbound en outbound belcapaciteit kan worden ingezet. Grote aantallen uitgaande en inkomende telefoonberichten kunnen zo snel, effectief en kostenefficiënt verwerkt worden. Ook voicemail berichten kunnen met DirectVoice ingesproken worden. En uw  klanten kunnen via DirectVoice direct reageren op het aanbod en bijvoorbeeld een betalingsafspraak maken of een reactie achterlaten.

Benieuwd naar wat DirectVoice voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op via: 033-4549000.