Al meer dan 25 jaar maken wij klantcommunicatie eenvoudig. Sinds onze oprichting in 1996 is er veel veranderd. We zijn allang niet meer alleen een print- en mailhuis. We hebben geïnvesteerd in onze organisatie. In onze collega’s, klanten en samenwerkingspartners. We zijn getransformeerd tot specialist in 1-op-1-klantcommunicatie via alle kanalen. Van e-mail, apps, SMS, social media, online archief, Mijn Overheid en print tot WhatsApp en Voice. Dat noemen wij omnichannel klantcommunicatie. En we blijven innoveren. De afgelopen tijd hebben we daarom opnieuw gekeken naar wie we zijn en waar onze ambities liggen. We hebben de branding van AddComm en de website aangepakt en zijn trots op het resultaat! In deze blog vertellen we je daar meer over.
Leading Customer Communication is onze nieuwe slogan. Want als dé regisseur voor al jouw klantcommunicatie maken wij klantcommunicatie eenvoudig. Onze kracht? Dat is het leggen van verbindingen. In partnerships met onze klanten én tussen ieder denkbaar communicatiemiddel. Door onze kennis te verbinden aan jouw processen maken we complexe klantcommunicatie simpel én overzichtelijk. Dat betekent dat jij jouw klant gegarandeerd bereikt! Met de jarenlange ervaring van ons familiebedrijf staan we voor zekerheid en toewijding. En tegelijkertijd zijn we altijd in ontwikkeling. Want we houden van uitdagingen en bedenken steeds nieuwe, betere en efficiëntere oplossingen. Zo staan we garant voor optimale klantcommunicatie. Nu en in de toekomst. Dat noemen wij Leading Customer Communication.
“Door onze kennis te verbinden aan jouw processen maken we complexe klantcommunicatie simpel én overzichtelijk. Dat betekent dat jij jouw klant gegarandeerd bereikt!”
– Leonie van der Veen – CEO @ AddComm
Naast Leading Customer Communication lanceren we ook drie pijlers: Challenge, Control en Connect. Deze drie pijlers staan symbool voor onze werkwijze.
In een steeds complexere wereld klantcommunicatie simpel maken. Dat is wat ons drijft. Niet alleen voor de dag van vandaag, maar juist voor die van morgen. Nieuwe technologieën gebruiken we in ons voordeel, we verbinden ze met bestaande en creëren zo optimale klantcommunicatie.
Als regisseur denken wij graag mee over de invulling van jouw klantcommunicatie. Met onze expertise vertalen wij jouw complexe vraagstuk naar een gestroomlijnd proces. Tegelijkertijd heb jij volledige controle, want alle data is real-time inzichtelijk.
Wij geloven in partnerships – langdurige, sterke samenwerkingen. Want juist door elkaar goed te kennen en mee te denken, weten we precies hoe jouw processen ingericht zijn. En zo verzorgen we bij AddComm de optimale klantcommunicatie.
Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen om jouw organisatie naar een next level te brengen, door jouw klantcommunicatie eenvoudig te maken? Neem dan hier contact met ons op voor meer informatie, een demo of (online) kennismakingsgesprek.