Ad-hoc communicatie - hoe snel bereik jij je klanten?

Je werkt bij een grote energiemaatschappij en er is een storing waardoor je geen stroom kunt leveren. Of je werkt bij een belastingsamenwerkingsorganisatie en het inlogportaal voor je klanten blijkt onbeschikbaar. Er zijn tal van situaties te bedenken waarbij je zo snel mogelijk, zoveel mogelijk klanten moet bereiken. Ad-hoc communicatie: hoe heb jij dat geregeld?

ad-hoc communicatie addcomm

Het juiste kanaal voor de juiste persoon

Met de tools uit de AddComm Suite is ad-hoc communicatie met je klanten een fluitje van een cent. SMS, e-mail, Facebook Messenger, een geautomatiseerd telefoonbericht: het is maar een greep uit de kanalen die tot je beschikking staan.

In AddComm Flow richt je zelf een journey in voor het geval je ad-hoc een bericht moet verzenden. Word je e-mail niet binnen een uur gelezen? Laat het systeem dan automatisch terugvallen op een ander kanaal, zoals SMS. Alles om ervoor te zorgen dat jouw 'high priority message' zo snel mogelijk door zoveel mogelijk klanten gelezen wordt.

Meer informatie?

Neem vrijblijvend contact met ons op.
Bel ons op 033 - 454 9000 of laat
je terugbellen.

Een overzicht van al onze
mogelijkheden

Veelgestelde vragen

Meest gestelde vragen

Het uitvoeren van complexe klantcommunicatieprocessen brengt met zich mee dat wij gevoelige klantdata verwerken voor grote organisaties. Om deze reden kiezen wij ervoor niet kenbaar te maken welke processen wij uitvoeren voor onze klanten. Het is als een extra laag binnen onze structuur van informatiebeveiliging. Voor ons én voor onze klanten.

Geanonimiseerde samenvattingen plaatsen wij wel op onze website. De volledige klantcases met naam en toenaam kun je gratis en vrijblijvend downloaden. In dat geval zit er altijd een medewerker van AddComm tussen om de validiteit van de aanvraag te controleren. Wij doen ons best om de gevraagde klantcases zo spoedig mogelijk te versturen. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat er enige tijd tussen de aanvraag en het verzenden zit. Wij vragen je begrip hiervoor.

AddComm ondersteunt haar klanten in het uitvoeren van communicatie via ieder gewenst kanaal. Bijvoorbeeld via gepersonaliseerd e-mailen, SMS of door het bouwen van een eigen app. Via ons platform AddComm Flow worden alle kanalen geïntegreerd en stellen we je in staat volledige customer journeys te bouwen. Bekijk hier al onze services.

Bij omnichannel communicatie merkt een klant geen verschil in communicatie, onafhankelijk van het gebruikte kanaal. Bij multichannel communicatie worden verschillende kanalen naast elkaar gebruikt. Bij omnichannel communicatie worden de kanalen door elkaar heen gebruikt. Meer informatie hierover lees je ook in onze blog over omnichannel communicatie.

Ja. AddComm heeft systemen voor gepersonaliseerde bulkcommunicatie maar ook voor individuele communicatie. Uitermate geschikt voor het bouwen van gepersonaliseerde customer journeys.

Meer weten?
Wij reageren
binnen 24 uur.

Of. Bel mij terug.